Další články
Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
PS ustavila od 1. února novou pozici ve vrcholném vedení banky: ředitele péče o klienta a ombudsmana - bude jím Tomáš Prouza.
Poštovní spořitelna představila jedinečný koncept péče o klienty
PRAHA, 1. února – Poštovní spořitelna přinesla na český bankovní trh jedinečný koncept péče o klienty. Od 1. února ustavila novou pozici ve vrcholném vedení banky: ředitele péče
o klienta a ombudsmana. Stává se jím Tomáš Prouza, bývalý náměstek ministra financí. Koncept péče o klienty v Poštovní spořitelně je v několika ohledech jedinečný. Jednak šíří
svého záběru, a jednak tím, že obhájce klientů je členem nejvyššího vedení banky. „Ředitel péče o klienty má tři hlavní úkoly. Vytvoří strategickou vizi vztahu Poštovní spořitelny a klienta,
bude odpovědný za to, že všechny procesy a služby v bance budou klientsky orientované, a bude také obhájcem klientů, tzv. ombudsmanem,“ prohlásil Jan Lamser, člen představenstva ČSOB odpovědný za
Poštovní spořitelnu. Role ombudsmana je tedy jen jednou, byť podstatnou, částí práce ředitele klientské péče.
Ředitelem péče o klienty a ombudsmanem PS se stává od 1. února Tomáš Prouza. Před nástupem do Poštovní spořitelny působil jako náměstek ministra financí pro finanční služby, mezinárodní vztahy a
fiskální politiku. Na ministerstvu nastolil téma péče o klienty finančních institucí. Poštovní spořitelna jako první banka reaguje na předpokládaný budoucí vývoj trhu. „Všechny aktivity
se snažíme připravovat tak, aby přinášely maximální přidanou hodnotu pro klienty. Nabízíme tedy nejvyšší dostupnost, nejlepší poměr mezi kvalitou a cenou a navíc srozumitelnost a lidský přístup.
Klienta bereme jako partnera, ne jako rukojmí jedné pobočky,“ uvedl Jan Lamser. Ředitel péče o klienty má nyní 100 dní na zmapování situace a návrh plánu konkrétních proklientských opatření.
Strategie Poštovní spořitelny je už nyní postavena na rovnocenném partnerství s klienty. Poštovní spořitelna nabízí svým klientům naprosto nejvíce cest do banky. Klient se tak může sám
rozhodnout, kterou cestu použije. K dispozici mu je 3300 pošt a finančních center Poštovní spořitelny, 2400 poradců ČMSS, 2500 pokladen Albertů a Hypernov, kde mohou získat hotovost zcela
zdarma, 589 bankomatů nebo e-banking. Poštovní spořitelna také nejvíce přizpůsobila otevírací dobu potřebám svých klientů. 21 pošt je otevřeno sedm dní v týdnu, 524 pošt je otevřeno šest
dní v týdnu. Z nezávislých analýz vyplývá, že Poštovní spořitelna je bankou, která nabízí klientům nejlepší poměr kvality a ceny. Martin Orság tiskový mluvčí Poštovní
spořitelny
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
15511376464
Kč
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2540 | |
1 USD | 23,6480 | |
1 PLN | 5,8380 | |
1 GBP | 29,4915 | |
1 CHF | 26,0220 | |
100 HUF | 6,4100 | |
1 RON | 5,0751 |
Zprávy z devizového trhu
- Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024 - Tolik povyku kvůli jedné desetině?
11. 04. 2024 - Česká koruna se vzpamatovává ze včerejšího výprasku
10. 04. 2024