Poštovní spořitelna - péče o klienta


08. 02. 2007  17:24     Martin Orság     komentáře (0)

PS ustavila od 1. února novou pozici ve vrcholném vedení banky: ředitele péče o klienta a ombudsmana - bude jím Tomáš Prouza.





Poštovní spořitelna představila jedinečný koncept péče o klienty    PRAHA, 1. února –  Poštovní spořitelna přinesla na český bankovní trh jedinečný koncept péče o klienty. Od 1. února ustavila novou pozici ve vrcholném vedení banky: ředitele péče o klienta a ombudsmana. Stává se jím Tomáš Prouza, bývalý náměstek ministra financí.   Koncept péče o klienty v Poštovní spořitelně je v několika ohledech jedinečný. Jednak šíří svého záběru, a jednak tím, že obhájce klientů je členem nejvyššího vedení banky.   „Ředitel péče o klienty má tři hlavní úkoly. Vytvoří strategickou vizi vztahu Poštovní spořitelny a klienta, bude odpovědný za to, že všechny procesy a služby v bance budou klientsky orientované, a bude také obhájcem klientů, tzv. ombudsmanem,“ prohlásil Jan Lamser, člen představenstva ČSOB odpovědný za Poštovní spořitelnu. Role ombudsmana je tedy jen jednou, byť podstatnou, částí práce ředitele klientské péče. Ředitelem péče o klienty a ombudsmanem PS se stává od 1. února Tomáš Prouza. Před nástupem do Poštovní spořitelny působil jako náměstek ministra financí pro finanční služby, mezinárodní vztahy a fiskální politiku. Na ministerstvu nastolil téma péče o klienty finančních institucí.     Poštovní spořitelna jako první banka reaguje na předpokládaný budoucí vývoj trhu. „Všechny aktivity se snažíme připravovat tak, aby přinášely maximální přidanou hodnotu pro klienty. Nabízíme tedy nejvyšší dostupnost, nejlepší poměr mezi kvalitou a cenou a navíc srozumitelnost a lidský přístup. Klienta bereme jako partnera, ne jako rukojmí jedné pobočky,“ uvedl Jan Lamser.   Ředitel péče o klienty má nyní 100 dní na zmapování situace a návrh plánu konkrétních proklientských opatření.   Strategie Poštovní spořitelny je už nyní postavena na rovnocenném partnerství s klienty. Poštovní spořitelna nabízí svým klientům naprosto nejvíce cest do banky. Klient se tak může sám rozhodnout, kterou cestu použije. K dispozici mu je 3300 pošt a finančních center Poštovní spořitelny, 2400 poradců ČMSS, 2500 pokladen Albertů a Hypernov, kde mohou získat hotovost zcela zdarma, 589 bankomatů nebo e-banking.   Poštovní spořitelna také nejvíce přizpůsobila otevírací dobu potřebám svých klientů. 21 pošt je otevřeno sedm dní v týdnu, 524 pošt je otevřeno šest dní v týdnu. Z nezávislých analýz vyplývá, že Poštovní spořitelna je bankou, která nabízí klientům nejlepší poměr kvality a ceny.     Martin Orság tiskový mluvčí Poštovní spořitelny


Poštovní spořitelna - péče o klienta

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

15511376464

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2540
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,6480
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8380
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,4915
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 26,0220
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4100
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0751
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více