Přímé bankovnictví České spořitelny už využívá více než 1,5 milionu klientů


05. 03. 2013  18:23     tz     komentáře (0)

Přímé bankovnictví SERVIS 24 a BUSINESS 24 České spořitelny už využívá více než 1,5 milionu klientů. V roce 2012 jejich počet vzrostl o více než 51 tisíc, hlavně díky nové, jednodušší a přehlednější verzi internetového bankovnictví, kterou banka představila klientům v srpnu loňského roku. V roce 2012 klienti provedli přes přímé bankovnictví České spořitelny 94,7 milionů transakcí v celkovém objemu cca 2 600 mld. Kč. Novou verzi SERVISU 24 si podle prosincového průzkumu chválí přes 85 % klientů, kteří se v něm díky srozumitelnějším pojmům a jednodušší navigaci lépe orientují a stráví v něm téměř o ¾ méně času než dříve. BUSINESS 24 byl pak u firemních klientů hodnocen jako jednička na českém trhu.

Přímé bankovnictví České spořitelny už využívá více než 1,5 milionu klientů




„Loňskou změnu našeho internetového bankovnictví jsme dělali na základě rozsáhlého průzkumu mezi klienty. Nynější spokojenost klientů přesahující 85 % nám potvrzuje, že jsme se vydali správnou cestou,“ uvedl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny. „Obliba našeho přímého bankovnictví stále stoupá. Od začátku letošního roku vzrostl počet uživatelů o dalších více než 12 tisíc,“ dodal David Lorenc.

Internetového bankovnictví SERVIS 24 umožňuje jednoduchou a intuitivní obsluhu. Má přehledné menu, logické uspořádání položek, možnost osobního nastavení a příjemný vzhled. Tyto vlastnosti klienti nejvíce oceňují. Česká spořitelna ve svém internetovém bankovnictví klienty také informuje o důležitých zprávách z banky. Čtenost informací se ve druhé polovině roku zvýšila pětinásobně.

Česká spořitelna se i nadále zaměřuje na rozvoj a inovace internetového bankovnictví s cílem připravit pro klienty uživatelsky ještě přívětivější prostředí. Od začátku letošního roku si například mohou majitelé Osobních účtů pojmenovat své souhlasy s inkasem a usnadnit si tak v nich orientaci. Na jaře si pak klienti v případě zablokování přístupu budou moci internetové bankovnictví jednoduše odblokovat přes přihlašovací stránku www.servis24.cz.



Přímé bankovnictví České spořitelny už využívá více než 1,5 milionu klientů

Diskutovat (0)