Za vším hledej ženu – tak by se dal shrnout nový komunikační koncept RSTS, který se v těchto dnech začne objevovat v několika typech médií. Koncept s nadsázkou vyjadřuje, že za zvelebováním domovů, většinou nenápadným podněcováním svých protějšků, stojí převážně ženy. A Raiffeisen stavební spořitelna umožňuje tyto sny a nápady financovat. Spoty podporují image firmy jako partnera pro pořízení vlastního bydlení, rekonstrukce či modernizace.
Koncept vytvořila reklamní agentura VCCP. Natáčení probíhalo dva dny v pražských Vršovicích a výsledkem jsou dva třicetisekundové příběhy ze života jedné čtyřčlenné rodiny. Spoty se v médiích objeví postupně a budou zaměřeny na komunikaci úvěrů na bydlení od 2,14 % ročně.
„V naší nové kampani je hlavní nosnou myšlenkou situace, kterou určitě mnoho z nás dobře zná. Tou je, že zejména díky ženám a jejich dlouhodobému a nenápadnému přesvědčování měníme své bydlení k lepšímu,“ komentuje Lukáš Kopecký, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny.
Hlavními komunikačními kanály budou televize a internet. Kromě toho se však kampaň objeví také v rádiových spotech a v outdooru. S novými vizuály se lidé budou moci setkat také v POS materiálech na pobočkách spořitelny.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,3060 | |
1 USD | 23,4400 | |
1 PLN | 5,8760 | |
1 GBP | 29,5935 | |
1 CHF | 26,0060 | |
100 HUF | 6,4250 | |
1 RON | 5,0918 |
Zprávy z devizového trhu
- Domácí HDP v roce 2023 klesl o 0,2 %
28. 03. 2024 - Šedivé úterý příliš kurzových pohybů nepřineslo
27. 03. 2024 - Region vlající ve stínu eurodolaru
26. 03. 2024 - Fotbal a data
25. 03. 2024 - Koruna se vrací k oslabování
22. 03. 2024 - Koruna po zasedání ČNB posílila
21. 03. 2024 - Ne zda, ale jak moc dnes ČNB sníží sazby?
20. 03. 2024