Servis 24 u ČS - pohled klienta


13. 12. 2006  19:17     Libor Jiránek     komentáře (7)

E-mailová komunikace s Českou spořitelnou, přečtěte si příběh klienta...





 

 

Servis 24 u České spořitelny – praxe klienta banky

 

 

E-mailová komunikace s Českou spořitelnou v bodech:


1. Mám problém s importem a exportem příkazů ve formátu ABO a k tomu jsem poslal soubory, které mi jdou naimportovat do starého OfficeLine, ale do Servisu 24 nejdou.
2. Odpověděli mi, že pro Servis 24 musí být jiný formát (to mě překvapilo, protože mi na přepážce říkali, že import/export není problém, že to Servis 24 umí).
3. Poslal jsem to firmě Cígler software, a.s.  – výrobce mého účetnictví Money S3 (účetnictví, které používá 40.000 podnikatelů).
4. Z Cígler software, a.s. odpověděli, že má Spořitelna jiný formát ABO, než ostatní banky a že nemají pro něj speciální komponentu a ani o ní neuvažují.
5. Vyjádření jsem poslal zpět do ČS. Přišel mi jeden e-mail, že mám smůlu, po čase druhý, že to někam předávají.
6. Dnes nastal další problém, ani ruční zadávání příkazů nefunguje. Když jsem se chtěl přihlásit do Servis24, nemohl jsem se tam přes hodinu dostat, když jsem se tam za další hodinu dostal a pracně naťukal ručně příkaz, tak mi to při odeslání hodilo chybu.
7. Vše jsem popsal a napsal zpět na ČS.
8. Dostal jsem odpověď, že mi nebudou odpovídat na e-mail, který je poslaný na interní adresu.
9. Odpověděl jsem, že se mi to nelíbí a poslal v kopii i Vám + televizím.

Vše v časové posloupnosti je přiloženo níže, včetně screenshotů obrazovek.

S pozdravem

Libor Jiránek

 

 

From: Libor Jiránek [mailto:libor@jiranek.cz]
Sent: Monday, December 11, 2006 6:28 PM
To: J. Michal
Subject: RE: ABO formát

Tak to ne, tohle to je trochu moc. Pochybuji již ve Vaše dobré jméno. Zvažuji o zveřejnění. Dvě hodiny se snažím odeslat jediný příkaz k úhradě a když už se do aplikace dostanu a pracně (!) všechno ručně zadám, tak mi to opět skočí na:

A veškerá moje práce je pryč. Takhle to nejde dělat.

 

Libor Jiránek

 

From: CEN 5310, S24 klienti [mailto:servis24@csas.cz]
Sent: Tuesday, December 12, 2006 9:11 AM
To: Libor Jiránek
Subject: RE: ABO formát

Vážený pane Jiránku,

veškerá komunikace s Českou spořitelnou, a.s. musí probíhat přes e-mailovou adresu servis24@csas.cz. Na dotazy v soukromých e-mailech není z provozních důvodů reagováno.

 

S pozdravem
Michal J.

Klientské centrum České spořitelny, a. s.

 

Dobrý den pane J.,

předpokládal jsem, že když vidím pod Vaším podpisem "Klientské centrum" a máme již jiný problém se Servisem24 rozjednán, tak jste ta pravá zasvěcená osoba. Přeposílám v kopii na klientské centrum. A teď dokonce koukám, že píšete z adresy servis24@csas.cz. Tak tomu nerozumím. Ostatně jste to na tuto adresu ve Vaší společnosti mohl předat rovnou, pokud Vám zpráva nepřísluší...

 

S pozdravem

Libor Jiránek

 

 

Ostatním předáno pro představu, jak se úctyhodná instituce, jakou by banka měla být, chová v Čechách ke klientovi. Rozum se mi pozastavuje i nad titulem na www.bankovnipoplatky.com , kde je Spořitelna uvedena jako nejslušnější banka a na stránce https://www.bankovnipoplatky.com/media-a-poplatky/anketa-o-nejpropracovanejsi-bankovni-internetove-stranky-2092006-297/  dostala nejvíce hlasů za nejpropracovanější bankovní stránky, které jak můžete vidět níže, zjevně nefungují. Nefunguje webové rozhraní, ani ABO přenosy do účetnictví. Čtete prosím tak, jak komunikace probíhá, odspoda.

 



Servis 24 u ČS - pohled klienta

Diskutovat (7)