Singapurská banka FRANK – když je nakupování bankovních služeb „sexy“
V rámci letošního ročníku soutěže "Ideální banka 21. století" psali studenti práce na téma "proklientská banka". A v řadě textů se to jako zaklínadlem hemžilo jedním slovem - INOVACE. My jsme se proto rozhodli, že vám, našim čtenářům a klientům tuzemských bank, budeme ukazovat zajímavé příklady a směry bankovních inovací ve světě. Minule jsme byli na návštěvě v daleké Kanadě, dnes se podíváme do exotické Asie – do Singapuru.
Singapurská banka FRANK (by OCBC) je totiž unikátním příkladem situace, když se z banky stane naprosto stylová věc. Útok na mladé klienty posedlé stylem totiž banka zvládla tak dokonale, že vytáhnout kartu od FRANK má stejný efekt, jako přijet před vyhlášenou diskotéku v luxusním voze, vytáhnout na schůzce nejnovější telefon nebo přinést do práce zbrusu novou kabelku od „Vuittona“.
.
STRÁNKY BANKY ZDE
.
Fígl je totiž v tom, že obrázky na kartách FRANK jsou všeobecně známé. Kdo je má, ten je prostě in. Vyjma 130 unikátních redesignů kreditních platebních karet, z nich některé jsou v superlimitované edici 1 KS, si můžete sjednat také debetní kartu s účtem, v rámci něhož si vytvoříte spořicí cíle, spotřebitelské úvěry nebo půjčku na školné. „Samozřejmostí“ jsou slevy v obchodech nebo finanční bonusy za použití karet FRANK. Prostě – být klientem FRANK je jako rozbít bank.
OBRÁZKY:
.
Další články k tématu
Počet klientů, kteří změnili dodavatele elektřiny