Životní situace:
Změna telefonního čísla

Instituce pro tuto životní situaci

Telekomunikační operátor

Jako paušální zákazník mobilního operátora můžete kdykoliv požádat o změnu telefonního čísla.


Jako paušální zákazník mobilního operátora můžete kdykoliv požádat o změnu telefonního čísla.

 

 

Na výběr mate v podstatě několik možností. Buď jakékoliv číslo, které vám vybere a přidělí operator (za to zaplatíte nejméně) nebo číslo vybrané přímo vámi. Všichni mobilní operátoři umožňují vybrat si číslo podle své představy – ale logicky pouze takové, které už nepatří nikomu jinému.

 

 

 

Abyste mohli své číslo změnit, musíte být paušálním zákazníkem (mít s operátorem uzavřenou smlouvu o poskytování služeb).

 

Jako uživateli předplacených služeb (Go, Twist, Vodafone karta) se vám v tomto případě jednoznačně vyplatí koupit si novou simkartu.





Nenašli jste v životních situacích řešení svého problému?

Zeptejte se našich poradců