Trh potřebuje aktivní zákazníky


20. 01. 2008  12:42     Olga B.     komentáře (4)

Jelikož znám dobře bankovnictví ve Švýcarsku, chtěla bych celou kritiku shrnout do jedné věty: srovnatelné bankovní služby jsou tak 10 x levnější.





Vážení přátelé,

dnes jsem objevila Váš server a gratuluji Vám k Vaší práci. Sama mám zkušenosti s Českou spořitelnou, které jsou katastrofální. Jelikož znám dobře bankovnictví ve Švýcarsku, chtěla bych celou kritiku shrnout do jedné věty: srovnatelné bankovní služby ve Švýcarsku jsou tak 10 x levnější (slovy desetkrát) a 20 x lepší. V této záležitosti jsem již korespondovala s Mittendorferem (předseda představenstva a generální ředitel České spořitelny – pozn. redakce), ale nemyslím, že by se něco změnilo. Jediné, na co koncerny reagují jsou žaloby a nebo aktivity zákazníků. Aktivita zákazníků spočívá v tom, že si na trhu vyhledají banku, která jim dává co nejlepší podmínky. Tyto aktivity zákazníků ve Švýcarsku podporuje server www.comparis.ch, který srovnává ceny jednotlivých společností. Když pak dvacet nebo třicet tisíc zákazníků změní banku nebo pojišťovnu, tak dostanete do trhu soutěživost a rozbijete případný kartel.



Trh potřebuje aktivní zákazníky

Diskutovat (4)