ČSOB zlepšuje obsluhu bankomatů pro nevidomé klienty
Moderní technologie v bankovnictví. Loď jako banka
58. DÍL - Ideální banka 21. století: V dětském komixu ukazuje jak nemá vypadat ideální banka
41. DÍL - Ideální banka 21. století: Nejlepší produkt ideální banky na obrázku. Univerzální elektronická karta
Apríl ODHALEN - tyto stránky se opravdu rušit nebudou. Není důvod, naopak. Zítra na tomto místě najdete přehlednou tabulku, kolik jsme zaplatili za bankovní poplatky v roce 2007. A že půjde o další rekordní částku, o tom není třeba pochybovat.
Vzhledem k tomu, že na český trh vstoupila banka, která neúčtuje poplatky za základní bankovní služby a i ostatní banky postupně bankovní poplatky snižují, rozhodli jsme se ukončit činnost portálu www.bankovnipoplatky.com. V ČR se totiž situace na poli bankovních poplatků natolik zlepšila, že už není co kritizovat, tudíž se vytratil stěžejní obsah těchto stránek. Bankovní poplatky jako by se rozplynuly před očima. Smutná to zpráva pro návštěvníky stránek, veselá pro bankovní klienty. Do konce dubna ještě proběhne supervolba – tedy volba superabsurdního poplatku z vítězných nejabsurdnějších bankovních poplatků z let 2005, 2006 a 2007. Po vyhlášení vítězného poplatku 30. dubna budou stránky zcela změněny.
Portál www.bankovnipoplatky.com vznikl na podzim 2005, jako protest proti alarmující situaci v oblasti bankovních poplatků. Web se na počátku věnoval pouze petici proti poplatkové politice našich bank. V průběhu následujících měsíců se na základě velkého zájmu veřejnosti a médií rozšířil. Lidé si mezi sebou začali hromadně vyměňovat své bankovní zkušenosti a doporučení. Záměrem webu bylo upozornit na nepřijatelné chování bank, již vlastněných zahraničním kapitálem, které v ČR zavádějí poplatky, jež v zemích, kde sídlí mateřské společnosti, buď vůbec neexistují, nebo jsou mnohem nižší. Základním cílem portálu bylo vyvinout tlak na banky, ale i na klienty, který by vedl ke snižování bankovních poplatků. Dalším cílem bylo zvýšit informovanost bankovních klientů a přispět ke kultivaci vztahu mezi bankou a klientem. Maskotem portálu byl POPLATKOŽROUT.
Další články k tématu
Počet klientů, kteří změnili dodavatele elektřiny