Věděli jste to? Logo České pojišťovny vzniklo už v r. 1971, aktuální redesign je však starý jen rok


19. 10. 2012  02:36     ar     komentáře (0)

Představujeme vám další z log, které soutěží v našem unikátním Souboji log finančních institucí. Jde o stálici v českém finančním sektoru - Česou pojišťovnu. kdo by její logo neznal? Na naše otázky odpovídá Lukáš Kubín, ředitel Odboru marketingové komunikace České pojišťovny.





BP.com: Kdo vaše logo vytvořil a kdy?

Aktuální podobu loga České pojišťovny vytvořil v roce 2011 grafický designér Lumír Kajnar.

BP.com: Proč byly zvoleny takové barvy? Mají nějaký hlubší význam?

Použité barvy jsou historicky tradičními barvami společnosti. Modrá barva štítu navazující na předchozí barevný kód log České pojišťovny vyjadřuje stabilitu a nově použitý barevný přechod dotvářející 3D efekt přidává navíc modernost a dynamiku. Zjednodušené propletení lipových listů v kontrastní žluté barvě je pak symbolem pomoci.  

BP.com: Bylo více návrhů? A proč jste zvolili tento?

V rámci redesignu loga jsme v několika kolech vybírali z velkého množství návrhů, které se pohybovaly od kosmetických změn původní podoby loga až po velmi radikální změny zasahující do samotné konstrukce loga. Konečnou variantu loga jsme zvolili na základě splnění požadovaných parametrů zadání a jeho souznění s novými hodnotami společnosti.

BP.com: Kolik faceliftů loga máte za sebou? Který je nejnovější a proč jste  k němu sáhli?

V novodobé historii od roku 1971 prošlo logo České pojišťovny třemi redesigny. K poslední úpravě došlo v roce 2011.

BP.com: Zaregistrovali jste soutěž SOUBOJ LOG?

Zatím ne.

BP.com: Proč myslíte, že je logo společnosti důležité?

Logo je rozhodně důležité, protože slouží jako rozlišovací prvek mezi značkami a navíc pokud je logo notoricky známé (jako například logo CocaCola), jedná se skutečně o kultovní záležitost.  Je to navíc v podstatě první věc, kterou každý produkt, služba či firma potřebuje. Při dobrém zpracování může logo demonstrovat o jaký produkt se jedná. Například Burger King má v logu hamburger.

BP.com: Jaké logo, kromě vašeho, se líbí Vám osobně?

Za finanční sektor se mi líbí logo Komerční banky. Obecně se  mi líbí Apple a Mercedes Benz.



Věděli jste to? Logo České pojišťovny vzniklo už v r. 1971, aktuální redesign je však starý jen rok

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

16515479792

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,1550
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,4670
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8270
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,3610
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,6875
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4000
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0552
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více