Věděli jste to? Logo České pojišťovny vzniklo už v r. 1971, aktuální redesign je však starý jen rok
Představujeme vám další z log, které soutěží v našem unikátním Souboji log finančních institucí. Jde o stálici v českém finančním sektoru - Česou pojišťovnu. kdo by její logo neznal? Na naše otázky odpovídá Lukáš Kubín, ředitel Odboru marketingové komunikace České pojišťovny.
BP.com: Kdo vaše logo vytvořil a kdy?
Aktuální podobu loga České pojišťovny vytvořil v roce 2011 grafický designér Lumír Kajnar.BP.com: Proč byly zvoleny takové barvy? Mají nějaký hlubší význam?
Použité barvy jsou historicky tradičními barvami společnosti. Modrá barva štítu navazující na předchozí barevný kód log České pojišťovny vyjadřuje stabilitu a nově použitý barevný přechod dotvářející 3D efekt přidává navíc modernost a dynamiku. Zjednodušené propletení lipových listů v kontrastní žluté barvě je pak symbolem pomoci.
BP.com: Bylo více návrhů? A proč jste zvolili tento?
V rámci redesignu loga jsme v několika kolech vybírali z velkého množství návrhů, které se pohybovaly od kosmetických změn původní podoby loga až po velmi radikální změny zasahující do samotné konstrukce loga. Konečnou variantu loga jsme zvolili na základě splnění požadovaných parametrů zadání a jeho souznění s novými hodnotami společnosti.
BP.com: Kolik faceliftů loga máte za sebou? Který je nejnovější a proč jste k němu sáhli?
V novodobé historii od roku 1971 prošlo logo České pojišťovny třemi redesigny. K poslední úpravě došlo v roce 2011.
BP.com: Zaregistrovali jste soutěž SOUBOJ LOG?
Zatím ne.BP.com: Proč myslíte, že je logo společnosti důležité?
Logo je rozhodně důležité, protože slouží jako rozlišovací prvek mezi značkami a navíc pokud je logo notoricky známé (jako například logo CocaCola), jedná se skutečně o kultovní záležitost. Je to navíc v podstatě první věc, kterou každý produkt, služba či firma potřebuje. Při dobrém zpracování může logo demonstrovat o jaký produkt se jedná. Například Burger King má v logu hamburger.
BP.com: Jaké logo, kromě vašeho, se líbí Vám osobně?
Za finanční sektor se mi líbí logo Komerční banky. Obecně se mi líbí Apple a Mercedes Benz.
Věděli jste to? Logo České pojišťovny vzniklo už v r. 1971, aktuální redesign je však starý jen rok
Diskutovat (0)Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1550 | |
1 USD | 23,4670 | |
1 PLN | 5,8270 | |
1 GBP | 29,3610 | |
1 CHF | 25,6875 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0552 |
Zprávy z devizového trhu
- Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024