Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
Vůbec první virtuální službu v oblasti hypotečního bankovnictví představila Hypoteční banka v září loňského roku. Už tehdy však měla s hypotékou přes internet několik zkušeností - v roce 2007 uvedla na trh hypotéku online a o dva roky později hypotéku po webu. Vrcholem inovátorských kroků na poli internetového prodeje hypoték je právě Virtuální pobočka, spuštěná v loňském roce.
Zájemcům o hypotéku nabídla možnosti konzultace i kompletní přípravu nabídky reálného hypotečního úvěru dle parametrů zadaných klientem prostřednictvím internetu. To, že virtuální pobočka pro klienty řešící své finance z pohodlí domova funguje, je vidět i na celkovém skóre takto uzavřených hypotečních úvěrů. Ty už nyní jdou do desítek milionů korun a jejich podíl v portfoliu lídra hypotečního trhu se může v příštích letech dále zvyšovat.
Za devět měsíců provozu je kapacita virtuální pobočky plně vytížena, v pracovní dny sem směřují desítky klientů, kteří si čas virtuálního bankéře rezervují. „Virtuální pobočku chápeme zatím jako doplňkový obchodní kanál k našim stávajícím způsobům klientské obsluhy. Do budoucna však očekáváme o online způsoby prodeje stále větší zájem“, komentoval před devíti měsíci novinku ředitel marketingové komunikace Hypoteční banky Bohdan Suchánek a vývoj jeho slova potvrzuje.
Nejčastěji se zájemci o hypotéku na Virtuální pobočku obracejí v době, kdy oni sami už mají po práci, tedy zcela mimo otvírací dobu kamenných poboček banky. Návštěvy ve večerních hodinách mohou ve virtuální pobočce Hypoteční banky trvat až do 21.00 hodin – tak dlouho jsou zde pracovníci banky klientům k dispozici. Nejde přitom jen o konzultace, ale i o nabídku nebo čerpání již schváleného hypotečního úvěru. Rekordním parametrem virtuální pobočky je čas - vyřízení hypotečního úvěru s podklady od klienta trvá jen 24 hodin. Podle dosavadního ohlasu je vidět, že online komunikaci s bankou vyhledávají více muži. Přitom se ve větší míře jedná o vysokoškoláky s nadprůměrnými příjmy. Průměrná výše hypotečního úvěru uzavřeného přes virtuální pobočku se pohybuje kolem 1,8 milionu korun.
Zájmu o tuto službu pomáhá jednoduché technické řešení doslova na jeden klik a také srozumitelnost nabízeného hypotečního produktu. Pro využití Virtuální pobočky Hypoteční banky klient nepotřebuje nic jiného, než notebook se zabudovanou kamerou. K rezervaci slouží jednoduchá aplikace vyvinutá přímo v bance a dostupná na webu www.hypotekapowebu.cz. Zájemce o hypotéku si tu rezervuje čas virtuálního bankéře a pak už rychle postupuje k cíli - hypotéce od specialistů a z pohodlí domova.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2350 | |
1 USD | 23,6060 | |
1 PLN | 5,8235 | |
1 GBP | 29,3795 | |
1 CHF | 25,8270 | |
100 HUF | 6,4100 | |
1 RON | 5,0710 |
Zprávy z devizového trhu
- Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024