Visa Europe a loajalita budoucnosti


21. 05. 2015  12:27          komentáře (0)

Doba, kdy se reklama a zákaznický marketing spokojily s univerzálním řešením pro všechny, je pryč. Spotřebitelé chtějí přístup uzpůsobený na míru a relevantní nabídky na základě jejich profilu.

Visa Europe a loajalita budoucnosti




Visa Europe vidí velkou budoucnost v rozvíjení sektoru loajality, a to v propojení platební karty a nabídek obchodníků. Tuto službu bude Visa nabízet českým bankám pod názvem CLO (Card Linked Offers). Bude tak možné představit inovativní a cílenou nabídku, která zákazníkům platícím kartami Visa přinese personifikované slevy a bonusy u vybraných partnerů. Visa proto již minulý rok navázala spolupráci se společností edo Interactive, která je uznávaným globálním expertem na toto řešení. Ta zároveň hledala partnery na jednotlivých trzích.

Cílená nabídka CLO zatím funguje ve Velké Británii, od léta bude dostupná na polském trhu, postupně se bude rozšiřovat i do dalších zemí včetně České republiky. „Od října 2013 do září 2014 se prostřednictvím našich karet utratilo bezmála 560 miliard korun. To je rozhodně velké číslo, u něhož je pro marketéry výhodné vědět co nejvíce o prováděných transakcích. My tato individualizovaná data dokážeme poskytnout,“ uvádí Marcel Gajdoš, regionální ředitel Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Jak služba CLO funguje?

Visa plánuje službu nabídnout bankám a ty ji poté nabídnou držitelům karet Visa. Banka tak bude mít na výběr, jestli službu představí klientovi a rovněž jak s ním bude komunikovat. Nositelem této platformy je primárně mobilní telefon, lze využít i tablet či počítač. Na vybraném zařízení klient obdrží informaci o partnerech a výhodách a nabídku si aktivuje. Pak už jen stačí zaplatit kartou Visa a sleva se mu objeví na kartovém účtu. Každý držitel bude mít unikátní nabídku, která mu bude šita na míru.

V České republice společnost Visa již realizovala několik kampaní založených na odměňování zákazníků za používání jejich karet. „Spolupracovali jsme například se společnostmi Shell, Kaufland nebo Aukro. Nyní spolupracujeme s Benzinou a dalšími retailovými partnery v rámci společné kampaně trvající do konce června. Vedle toho jsme na začátku tohoto roku spojili v oblasti loajality síly s mediální skupinou MAFRA. Náš společný projekt mobilní aplikace Visa Portmonka umožňuje nahrát si všechny věrnostní a zákaznické karty do mobilu, získat slevy a do budoucna plánujeme i mobilní placení. Uživatelům aplikace nabídne více výhodných akčních nabídek a kupónů, dodal František Jungr, manažer pro regionální rozvoj společnosti Visa Europe.



Visa Europe a loajalita budoucnosti

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

16224215568

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2610
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,6690
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8540
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,3485
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,9780
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4200
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0765
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více