Vrba:
Chtěl zrušit kartu kvůli poplatku. Zrušili mu druhou, tu zdarma. ČSOB problém obratem řeší
ČSOB chce propojovat své odborníky s klienty on-line. Prioritu má mobilní bankovnictví
ČSOB se prostřednictvím kampaně „Chraňme své blízké“ spojila s influencery na pomoc seniorům s online bankovnictvím
Skupina ČSOB spustila odklady splátek úvěrů podle nového zákona
Centrála ČSOB je nejekologičtější kancelářskou budovou v České republice
Čtenář nechápal, jak může banka podobným způsobem postupovat. Při zrušení karty klient uvedl jako důvod právě její zpoplatnění s tím, že si ponechá pouze jednu kartu k účtu, která je bez poplatku. Banka věc vyřešila lišácky. Kartu sice zrušila, ale tu první, který byla zdarma a dál účtuje klientovi poplatek ve výši 45 korun. Má klient možnost nějaké obrany, nebo řešení této situace? Na to se ptáme i ČSOB. Hned na úvod však musíme opětovně pochválit přístup ČSOB, která okamžitě nabídla řešení celé věci a to bez jakýchkoliv nákladů pro klienta. Pochybení zřejmě bylo na straně pracovníka pobočky banky. V každém případě ČSOB za její již opakovanou vstřícnost vůči klientům, kteří měli s touto bankou nějaký problém, vřele děkujeme.
Stížnost klienta:
Logika ČSOB
Poslali mi upozornění, že podle nových podmínek mi budou za druhou debetní kartu k účtu strhávat poplatek 45,- Kč. Tak jsem došel kartu zrušit. Když v následujícím výpisu bylo opět 45,- Kč, žádal jsem vysvětlení. Poplatek je prý účtován zpětně, od dalšího měsíce už tam nebude. A ejhle, další dva měsíce a poplatky jsou tam znovu.
A co vymysleli? Náš rodinný účet je psaný na mě a karta prý na manželku. Takže mě nechali zrušit kartu, která byla k účtu zdarma a tu zpoplatněnou nám nechali, i když věděli, že kartu ruším právě kvůli poplatku.
Snesu hodně, ale takovéto dělání ze mě blbce od úctyhodné banky, to asi nepřekousnu.
Reakce banky:
Děkujeme Vám za zaslaný podnět. Bez hlubšího poznání konkrétního případu předpokládáme, že klient má ČSOB Konto, u kterého má jednu platební kartu (pro majitele účtu) zdarma v rámci účtu, všechny další si hradí (v případě embosovaných karet činí poplatek 45 Kč). Pokud tedy klient měl kartu i pro manželku, hradil za ni tento poplatek. Bohužel zřejmě došlo k pochybení pobočkového pracovníka, který zrušil nesprávnou kartu. Vzniklou situaci rádi opravíme, prosíme klienta, aby se obrátil na svou pobočku.
Vrba: Chtěl zrušit kartu kvůli poplatku. Zrušili mu druhou, tu zdarma. ČSOB problém obratem řeší
Diskutovat (0)Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1550 | |
1 USD | 23,4670 | |
1 PLN | 5,8270 | |
1 GBP | 29,3610 | |
1 CHF | 25,6875 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0552 |
Zprávy z devizového trhu
- Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024