Vrba:
Chtěl zrušit kartu kvůli poplatku. Zrušili mu druhou, tu zdarma. ČSOB problém obratem řeší


13. 08. 2015  00:41     Miroslav Zeman     komentáře (0)

ČTVRTEČNÍ SERIÁL - VRBA: Čtenář si stěžoval na postup ČSOB, která mu zrušila kartu, kterou měl k účtu zdarma, ačkoliv klient požadoval zrušení druhé zpoplatněné karty právě kvůli poplatku. ČSOB však vyjádřila ochotu věc napravit. ČTĚTE DÁLE!

Vrba: Chtěl zrušit kartu kvůli poplatku. Zrušili mu druhou, tu zdarma. ČSOB problém obratem řeší




Čtenář nechápal, jak může banka podobným způsobem postupovat. Při zrušení karty klient uvedl jako důvod právě její zpoplatnění s tím, že si ponechá pouze jednu kartu k účtu, která je bez poplatku. Banka věc vyřešila lišácky. Kartu sice zrušila, ale tu první, který byla zdarma a dál účtuje klientovi poplatek ve výši 45 korun. Má klient možnost nějaké obrany, nebo řešení této situace? Na to se ptáme i ČSOB. Hned na úvod však musíme opětovně pochválit přístup ČSOB, která okamžitě nabídla řešení celé věci a to bez jakýchkoliv nákladů pro klienta. Pochybení zřejmě bylo na straně pracovníka pobočky banky. V každém případě ČSOB za její již opakovanou vstřícnost vůči klientům, kteří měli s touto bankou nějaký problém, vřele děkujeme.

Stížnost klienta:

Logika ČSOB

Poslali mi upozornění, že podle nových podmínek mi budou za druhou debetní kartu k účtu strhávat poplatek 45,- Kč. Tak jsem došel kartu zrušit. Když v následujícím výpisu bylo opět 45,- Kč, žádal jsem vysvětlení. Poplatek je prý účtován zpětně, od dalšího měsíce už tam nebude. A ejhle, další dva měsíce a poplatky jsou tam znovu.

A co vymysleli? Náš rodinný účet je psaný na mě a karta prý na manželku. Takže mě nechali zrušit kartu, která byla k účtu zdarma a tu zpoplatněnou nám nechali, i když věděli, že kartu ruším právě kvůli poplatku.

Snesu hodně, ale takovéto dělání ze mě blbce od úctyhodné banky, to asi nepřekousnu.

Reakce banky:

Děkujeme Vám za zaslaný podnět. Bez hlubšího poznání konkrétního případu předpokládáme, že klient má ČSOB Konto, u kterého má jednu platební kartu (pro majitele účtu) zdarma v rámci účtu, všechny další si hradí (v případě embosovaných karet činí poplatek 45 Kč). Pokud tedy klient měl kartu i pro manželku, hradil za ni tento poplatek. Bohužel zřejmě došlo k pochybení pobočkového pracovníka, který zrušil nesprávnou kartu. Vzniklou situaci rádi opravíme, prosíme klienta, aby se obrátil na svou pobočku.

POJĎTE ROZHODNOUT O SVÉ NEJVSTŘÍCNĚJŠÍ BANCE A OZNÁMKUJTE SVOU BANKU V UNIKÁTNÍM HODNOCENÍ PRVNÍHO KLIENTSKÉHO RATINGU BANK GEEN VSTŘÍCNÁ BANKA ZDE!

geen_vstricna



Vrba: Chtěl zrušit kartu kvůli poplatku. Zrušili mu druhou, tu zdarma. ČSOB problém obratem řeší

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

16518052320

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,1550
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,4670
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8270
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,3610
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,6875
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4000
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0552
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více