Vrba:
Poplatek za vyčíslení zůstatku úvěru nemusíte vždy platit v plné výši
TÝDENNÍ SPECIÁL - JAK NA ÚVĚRY: Jak porovnávat úvěry na internetu? Přehled webů porovnávačů
JAK NA ÚVĚRY: Jak vybrat nejlepší úvěr? Musíte vědět na co ho chcete
28. září. Svátek svatého Václava, aneb jak bychom se neměli chovat
TÝDENNÍ SPECIÁL - JAK NA ÚVĚRY: Jak vyřizovat úvěr v bance. Nenechte se uvést do tísně a spěchu
Klient si na vysoký poplatek u banky postěžoval a to i prostřednictvím našeho serveru Bankovní Poplatky. Výsledkem je, že celá věc byla bankou úspěšně vyřešena ke spokojenosti klienta, tedy snížením celého poplatku. Je vidět, že pokud klienti nejsou pasivní a zajímají se o to, co své bance skutečně platí, pak lze řešit i takové věci jako vysoký a často nesmyslný poplatek, nebo pro klienta nejúspornější postup a řešení věci.
STÍŽNOST KLIENTA:
Dobrý den,
zasílám níže (e-mailové sdělení pracovnice KB) mého kandidáta do ankety Nejabsurdnější bankovní poplatek pro rok 2016 - poplatek za vyčíslení výše hypotečního úvěru k datu ukončení fixace. Je takový požadavek banky vůbec oprávněný?
Přijde mi natolik absurdní, že již vůbec nebudu zvažovat využití dalších služeb KB...
Tak nějak nemohu souhlasit s vaším tvrzením zde:
kde píšete, že "vyčnívá mezi velkými bankami jako banka s nejrozumnější a nejvíce vstřícnou poplatkovou politikou"
S pozdravem
M.N
PŘEDCHOZÍ VÝZVA BANKY K ÚHRADĚ POPLATKU:
Dobry den pan N.,
K doplateniu hypotecniho uveru k datu fixace je potrebne podpisat zadost o splaceni a je potrebne Vam vystavit vycisleni hypotecniho uveru k tomuto datu. Vycisleni stoji 1500 korun. Mozeme sa dohodnut na schuzke, aby sme to zrealizovali. Ak mate zaujem, tak mi prosim napiste termin ako sa Vam to hodi.
OFICIÁLNÍ VYJÁDŘENÍ BANKY:
Dobrý den,
k Vámi uvedenému případu sděluji:
Bankovní poradkyně poskytla klientovi na základě jeho dotazu pouze obecné informace o možnostech předčasného splacení hypotečního úvěru. Co se týká dalšího vývoje, nezlobte se prosím, ale detaily případu nemůžeme z důvodu ochrany bankovního tajemství sdělovat. Lze však říci, že v následující komunikaci došlo k upřesnění požadavku klienta a vše je řešeno k jeho spokojenosti.
S pozdravem
Michal Teubner
DALŠÍ ZAJÍMAVÉ STÍŽNOSTI KLIENTŮ A REAKCE BANK NALEZNETE V NAŠÍ SEKCI VRBA ZDE!