Vypečený poplatek


24. 04. 2008  07:32     Jan K.     komentáře (11)

Překvapení nastalo až v momentě, kdy jsem se zeptal, zda po dobu těchto 45 dní budu platit poplatek za vedení účtu, ve kterém je schován i poplatek za přístup k účtu a možnost s penězi na účtu nakládat. Odpověď byla ANO.





Dobrý den,

chtěl bych se s vámi podělit o jeden velice absurdní poplatek, který, bohužel, v „hitparádě“ nesmyslných poplatků není uveden.

 

Včera jsem měl definitivně poslední schůzku v ČSOB s mojí privátní bankéřkou – rušil jsem svůj běžný účet. Celá procedura probíhala vcelku dle očekávání. Zrušili jsme přístup přes IB, IVR i Linku24, přestřihli jsme platební kartu a sepsali výpovědi. Bylo mi rovněž řečeno, že s ohledem na platební kartu je výpovědní doba 45 dní (v mém případě do 6.6.2008). Potud vše v pořádku. Překvapení nastalo až v momentě, kdy jsem se zeptal, zda po dobu těchto 45 dní budu platit poplatek za vedení účtu, ve kterém je schován i poplatek za přístup k účtu a možnost s penězi na účtu nakládat (vše je součástí balíčku). Odpověď byla ANO. Když jsem se ohradil, že nechci platit za něco co mi není umožněno využívat, bylo mi řečeno, že s tím nelze nic dělat a že banka účet ve výpovědní době dál povede a bude mi zasílat výpisy. Na výhradu o neumožnění přístupu k účtu a manipulaci s penězi a že tudíž žádám redukci poplatku jsem se odpovědi nedočkal.

Výsledkem tedy je, že jsem nucen platit za něco co mi není umožněno – a to hned za více jak dva měsíce (zbytek dubna, celý květen a červen – protože poplatky se účtují za každý započatý měsíc). Tak tomu říkám vypečený poplatek!



Vypečený poplatek

Diskutovat (11)