Zájemci o schůzku v pobočce České spořitelny se mohou nově objednat prostřednictvím internetu
07. 05. 2012 16:18
tz
komentáře (0)
Další články
Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
Česká spořitelna připravila pro všechny zájemce o schůzku v pobočce České spořitelny nový způsob objednání. Nejen klienti České spořitelny si nyní mohou zdarma sjednat schůzku s bankovním poradcem prostřednictvím internetu. Objednat se lze nejen do konkrétní pobočky, ale také na určité datum a čas. Prostřednictvím internetu se lze objednat jak na hotovostní, tak i bezhotovostní přepážku.
„Česká spořitelna tímto krokem rozšiřuje způsoby, jakým se zájemci o schůzku v pobočce mohou objednat. Vycházíme vstříc lidem, kteří chtějí řešit záležitosti s bankovním poradcem
ihned po příchodu do pobočky. Navíc mohou tento systém využívat všichni zájemci o schůzku. Nemusí vůbec být klienty České spořitelny,“ uvedl Tomáš Vaníček, ředitel odboru řízení pobočkové sítě České
spořitelny. Nový způsob objednávání do poboček je realizován prostřednictvím internetových stránek České spořitelny (www.csas.cz) a v současné
době se tímto způsobem mohou klienti objednávat do 228 poboček po celé České republice, ve kterých je instalován odbavovací systém Q-Matic. Objednání prostřednictvím internetu je velmi
jednoduché a intuitivní. Zájemce si na internetových stránkách České spořitelny zvolí pobočku, kterou chce navštívit a která systémem on-line objednávání disponuje (pobočka je označena symbolem
ikony). Podle svých preferencí si zájemce vybere z nabízených volných dnů a časů. Následně zadá základní údaje o své osobě a požadavek odešle. Systém objednávku zaregistruje a potvrdí, a
následně zobrazí pořadové číslo. Toto číslo pak bude v daný den a čas vyvoláno na elektronické zobrazovací tabuli v pobočce, do které se klient objednal.
Zájemci o schůzku v pobočkách České spořitelny se mohou kromě tohoto systému k návštěvě objednávat též prostřednictvím telefonu u poradců pobočky, kterou chtějí navštívit, a také pomocí Kontaktního centra České spořitelny. I v těchto případech budou k návštěvě vybrané pobočky objednáni na konkrétní datum i čas.
Zájemci o schůzku v pobočkách České spořitelny se mohou kromě tohoto systému k návštěvě objednávat též prostřednictvím telefonu u poradců pobočky, kterou chtějí navštívit, a také pomocí Kontaktního centra České spořitelny. I v těchto případech budou k návštěvě vybrané pobočky objednáni na konkrétní datum i čas.
Zájemci o schůzku v pobočce České spořitelny se mohou nově objednat prostřednictvím internetu
Diskutovat (0)Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
16516997600
Kč
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1550 | |
1 USD | 23,4670 | |
1 PLN | 5,8270 | |
1 GBP | 29,3610 | |
1 CHF | 25,6875 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0552 |
Zprávy z devizového trhu
- Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024