Změna banky:
Klienti nechtějí absurdní poplatky


26. 05. 2014  08:30     Miroslav Zeman     komentáře (1)

Neexistence absurdních poplatků v sazebníku banky je pro většinu klientů účastnících se naší ankety nejdůležitějším důvodem pro výběr banky, nebo pro její změnu. Další v pořadí je reputace banky. Na tuto otázku odpověděly výsledky naší ankety, které se zúčastnilo více než 2400 čtenářů našeho serveru.

Změna banky: Klienti nechtějí absurdní poplatky




V naší anketě na serveru www.bankovnipoplatky.com jsme se ptali čtenářů na co by kladli největší důraz při změně banky. Na tuto otázku nám odpovědělo přesně 2 493 čtenárů a zároveň klientů bank. Dotazem jsme chtěli zjistit, jaké jsou priority našich čtenářů ve chvíli, kdy by měli změnit svou původní banku za novou.

Lidé nechtějí absurdní poplatky

Jednozným vítězem ankety je odpověď, že lidé by nechtěli u nové banky žádné absurdní poplatky. Zároveň je existence některého z absurdních poplatků u původní banky čtenářů důvodem pro její změnu za novou. Připomínáme, že absurdní poplatky označují a nominují čtenáři našeho serveru již několik let. 

Výše uvedenou odpověď označilo 36 procent hlasujících, tedy konkrétně 911 čtenářů. Klienti bank tak dali bankám najevo, že preferují férové a služné jednání a nikoliv absurdity a extrémy.

Reputace banky je důležitá pro 357 čtenářů

Reputaci banky jako hlavní argument pro její změnu preferuje výrazně menší počet čtenářů, než u předchozí odpovědi. Reputaci banky preferuje před ostatními 357 čtenářů. Tito čtenáři dávají přednost pověsti a určité síle a důvěryhodnosti banky jako hlavnímu argumentu pro její volbu. Pro tuto možnoste tedy hlasovalo 14 procent čtenářů.

Dostupnost bankomatů a poboček je důležitá pro 327 čtenářů

Dostupnost bankomatů a poboče je pro klienty či nové klienty bank tradičně důležitá. Lze říci, že tato preference nahrává především velkým a tradičním bankám. Uvedený argument pro změnu a volbu nové banky označilo 327 čtenářů, což představuje celkem 13 procent všech hlasujících.

Vstřícnost bankovních poradců, reklama a doporučení přátel preferuje přiblížně stejně čtenářů

Vstřícnost bankovních poradců označilo jako hlavní důvod pro změnu banky 301 čtenářů. Téměř stejný počet, tedy 300 čtenářů označilo jako nejdůležitější argument pro změnu banky reklamu. Jen o pár hlasů méně, tedy 297 získala odpověď - doporučení přátel. Tyto odpovědi představovaly přibližně 12 procent hlasujících.

Novou anketní otázku naleznete jíž zítra na hlavní straně serveru www.bankovnipoplatky.com . Tentokrát se budeme ptát na to jakým způsobem by jste řešili situaci, kdy by jste nebyli schopni zvládat splátky svých dluhů.

 



Změna banky: Klienti nechtějí absurdní poplatky

No ale to je velké překvapení...
na serveru s názvem \"bankovnipoplatky.com\". Pro objektivnost ankety doporučuji přidat ke každé z n...
Diskutovat (1)


Bankám jsme v roce 2020 na poplatcích již celkem zaplatili

20331615273

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

655


ČÍSLO TÝDNE - 655 právě tolik bylo vyhlášeno bankrotů tuzemských podnikatelů jen v průběhu června tohoto roku. Jedná se o nejvyšší počet bankrotů za celý rok. Podnikatelé krachují zejména z důvodu postižení koronavirovou krizí. Ohroženi jsou podnikatelé podnikající v automobilovém průmyslu či turistických službách.


Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více