Znalosti produktů dceřiných společností? Na výbornou umí 24,3 % bankéřů
Pardubický kraj – čekací doba na pobočkách na výbornou pro méně klientů než ve zbytku republiky
Jihomoravský kraj a čekací doba na pobočkách bank – nespokojených více než ve zbytku republiky
Ústecký kraj – čekací doba na pobočkách mírně horší než ve zbytku ČR
Moravskoslezský kraj – čekací doba na pobočkách v porovnání s ČR pokulhává
V další analýze třicetitisícového vzorku klientských reakcí na kvalitu poskytovaných bankovních služeb u jednotlivých bank v České republice se dnes podíváme na problematiku dceřiných společností, respektive přehledu bankéřů o jejich nabídce.
Ten by totiž měli mít zaměstnanci jednotlivých bank dokonalý a umožnit tak klientům absolvovat nákup služeb z různých segmentů na jednom místě (tzv. křížový prodej; např. hypotéky, pojištění, stavební spoření, investice a obchodování s akciemi, atd.). Nejen kvůli tomu, že to je výhodné pro finanční skupinu, ale také proto, že je to příjemné pro klienta a může mu to ušetřit spoustu času. Pojďme se podívat, jaká je situace v ČR. Z odpovědí 28 987 klientů vyplněných v rámci exkluzivního průzkumu serveru www.bankovnipopaltky.com vyplývá, že na výbornou, tj. maximálně, je s přehledem bankéřů o nabídce dceřiných společností spokojeno 24,3 procenta klientů (7050 respondentů). Známku dvě udělilo úředníkům 32,3 procenta klientů (9372), průměrnou trojkou ohodnotilo poskytované informace 21,5 procent klientů.
. .V minulých dílech jsme často používali „vysokoškolské hodnocení“, v němž známky 4 a 5 představují statut „neprospěl“. Takovým pohledem by dnes neprošlo 13 procent klientských hodnocení vyplývající ze zkušeností na pobočkách bank (6,3 % čtenářů udělilo bankéřům dostatečnou a 6,3 procenta nedostatečnou). „Jakožto klienta by mě mohlo takové hodnocení a distribuce známek uklidnit, v pozici generálního ředitele nebo dokonce vlastníka-akcionáře finanční skupiny bych však byl velmi nespokojen. Cílem bank a jejich dceřiných společností by mělo být dosáhnout stavu, kdy budou všichni klienti dostávat od zaměstnanců perfektní(výborné či chvalitebné) informace, protože jen takové informace a bezchybný přístup zabrání přechodu klientů a jejich peněz ke konkurenci. Díky internetu, reklamám a konkurenčnímu prostředí je takový přesun dnes o moc jednodušší než dříve,“ říká k tématu analytik Aleš Rod.
Jak hodnotíte znalost úředníků týkající se produktů dceřiných společností?
Hodnocení | Počet | Podíl na celku |
Známka 1 - Výborně | 7050 | 24,3% |
Známka 2 - Chvalitebně | 9372 | 32,3% |
Známka 3 - Dobře | 6231 | 21,5% |
Známka 4 - Dostatečně | 2575 | 8,9% |
Známka 5 - Nedostatečně | 1831 | 6,3% |
Nevyplněno | 1928 | 6,7% |
Celkem | 28987 | 100% |
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,3060 | |
1 USD | 23,4400 | |
1 PLN | 5,8760 | |
1 GBP | 29,5935 | |
1 CHF | 26,0060 | |
100 HUF | 6,4250 | |
1 RON | 5,0918 |
Zprávy z devizového trhu
- Domácí HDP v roce 2023 klesl o 0,2 %
28. 03. 2024 - Šedivé úterý příliš kurzových pohybů nepřineslo
27. 03. 2024 - Region vlající ve stínu eurodolaru
26. 03. 2024 - Fotbal a data
25. 03. 2024 - Koruna se vrací k oslabování
22. 03. 2024 - Koruna po zasedání ČNB posílila
21. 03. 2024 - Ne zda, ale jak moc dnes ČNB sníží sazby?
20. 03. 2024