Znalosti produktů dceřiných společností? Na výbornou umí 24,3 % bankéřů


08. 08. 2012  00:55     Redakce BP.com     komentáře (0)

V další analýze třicetitisícového vzorku klientských reakcí na kvalitu poskytovaných bankovních služeb u jednotlivých bank v České republice se dnes podíváme na problematiku dceřiných společností, respektive přehledu bankéřů o jejich nabídce.





Ten by totiž měli mít zaměstnanci jednotlivých bank dokonalý a umožnit tak klientům absolvovat nákup služeb z různých segmentů na jednom místě (tzv. křížový prodej; např. hypotéky, pojištění, stavební spoření, investice a obchodování s akciemi, atd.). Nejen kvůli tomu, že to je výhodné pro finanční skupinu, ale také proto, že je to příjemné pro klienta a může mu to ušetřit spoustu času. Pojďme se podívat, jaká je situace v ČR. Z odpovědí 28 987 klientů vyplněných v rámci exkluzivního průzkumu serveru www.bankovnipopaltky.com vyplývá, že na výbornou, tj. maximálně, je s přehledem bankéřů o nabídce dceřiných společností spokojeno 24,3 procenta klientů (7050 respondentů). Známku dvě udělilo úředníkům 32,3 procenta klientů (9372), průměrnou trojkou ohodnotilo poskytované informace 21,5 procent klientů.

.

OZNÁMKUJTE VAŠI BANKU ZDE

.

V minulých dílech jsme často používali „vysokoškolské hodnocení“, v němž známky 4 a 5 představují statut „neprospěl“. Takovým pohledem by dnes neprošlo 13 procent klientských hodnocení vyplývající ze zkušeností na pobočkách bank (6,3 % čtenářů udělilo bankéřům dostatečnou a 6,3 procenta nedostatečnou). „Jakožto klienta by mě mohlo takové hodnocení a distribuce známek uklidnit, v pozici generálního ředitele nebo dokonce vlastníka-akcionáře finanční skupiny bych však byl velmi nespokojen. Cílem bank a jejich dceřiných společností by mělo být dosáhnout stavu, kdy budou všichni klienti dostávat od zaměstnanců perfektní(výborné či chvalitebné) informace, protože jen takové informace a bezchybný přístup zabrání přechodu klientů a jejich peněz ke konkurenci. Díky internetu, reklamám a konkurenčnímu prostředí je takový přesun dnes o moc jednodušší než dříve,“ říká k tématu analytik Aleš Rod.

Jak hodnotíte znalost úředníků týkající se produktů dceřiných společností?

Hodnocení Počet Podíl na celku
Známka 1 - Výborně 7050 24,3%
Známka 2 - Chvalitebně 9372 32,3%
Známka 3 - Dobře 6231 21,5%
Známka 4 - Dostatečně 2575 8,9%
Známka 5 - Nedostatečně 1831 6,3%
Nevyplněno 1928 6,7%
Celkem 28987 100%
 Zdroj: www.bankovnipoplatky.com


Znalosti produktů dceřiných společností? Na výbornou umí 24,3 % bankéřů

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

12573885680

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

300


ČÍSLO TÝDNE - 300 právě tolik miliard korun odeslaly tuzemské společnosti svým zahraničním vlastníkům ve formě dividend. Většina zisku těchto firem tak skončila v zahraničí.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,3060
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,4400
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8760
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,5935
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 26,0060
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4250
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0918
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více