Zneužívání systému na odpouštění poplatků se nebojíme, říká marketingový ředitel Air Bank Jakub Petřina


07. 03. 2012  11:49     ar     komentáře (1)

V minulém týdnu uspořádala Air Bank neformální pracovní snídani s novináři, na které Jakub Petřina, ředitel marketingu Air Bank, podával spolu s tiskovým mluvčím banky Rostislavem Kocmanem detailnější informace o tom, jak si tento bankovní nováček vede při hledání místa na českém trhu a jak mu při tom pomáhají inovace, které svým klientům nabízí. Nás zajímal především koncept „Platíte, když jste spokojeni“.





V rámci něho totiž Air Bank nabízí svým klientům možnost odmítnout poplatek, který se jim zdá neadekvátní, nebo který je účtován za službu, s jejíž kvalitou nejsou jakožto zákazníci spokojeni. „Je to vlastně velmi jednoduché. Služby žádné banky nemůžou být úplně zdarma. Zdarma by ale měla být každá služba, se kterou byl klient nespokojený,“ stojí na webu Air Bank. A z tohoto úhlu pohledu je zpětná vazba mířící do banky zatím relativně příznivá. „Využívání je docela nízké, klienti to používají spíše na testování,“ komentoval zkušenosti s převratnou novinkou Petřina. Svou roli hraje i to, že banka nabízí účet na zkoušku na 3 měsíce zdarma. „Je pravda, že v prvních měsících, kde mají lidi všechny služby zdarma, není moc co zkoušet. Ale my chceme, aby si to lidi vyzkoušeli a věděli, že tu možnost mají,“ říká Petřina. Toho, že budou klienti banky možnost odmítnutí poplatku zneužívat, se nebojí. „Kdyby to lidi využívali moc, bylo by to špatně a byl by to pro nás indikátor, protože jde o záruku spokojenosti. Ale stejně tak bychom hledali odpovědi, kdyby lidé možnost odmítnout poplatek nevyužívali vůbec. Nechceme totiž nic zatajovat, chceme, aby lidé věděli, že tuto možnost má naprosto každý a závisí jen na něm. Na základě této zpětné vazby totiž pak můžeme naše služby pro klienty zlepšovat,“ doplnil marketingový ředitel Jakub Petřina.

.

NAJDĚTE SI S KALKULÁTOREM POPLATKŮ SVOJI BANKU

.

Ti bance, i díky právě probíhající intenzivní reklamní kampani, kontinuálně přibývají po stovkách za den, a to včetně víkendů. Na konci ledna letošního roku banka oznámila překročení mety 10 tisíc klientů, nyní je na dohled dvojnásobná hranice. „Náš cíl zůstává stejný, a sice 75 tisíc klientů. Plán zatím plníme,“ řekl s úsměvem Petřina. Podle informací Air Bank zatím klienti nejvíce – a celkem předvídatelně – k bance přicházejí z větších bank, tedy z České spořitelny, Komerční banky, ČSOB, Raiffeisenbank či GE Money Bank. „Jsou tam drobné nuance mezi tím, z jaké banky si k nám klienti převádí úspory – hlavně tedy na náš spořicí účet, a tím, z jakých k nám definitivně přestupují s využitím Kodexu mobility. Ale obecně ta skupina větších bank jakožto zdroj našich klientů sedí,“ doplnil tiskový mluvčí Rostislav Kocman. Klienti zatím v bance z 90 procent využívají Malý tarif. Drtivá většina klientů má spořicí účet, běžný účet k němu používá zatím zhruba polovina klientů.

.

V akvizici nových klientů má bance pomoci i pořádání neformálních snídaní s klienty a neklienty, podobné té, které jsme se zúčastnili my. Bankéři z jednotlivých poboček na nich budou zájemcům o informace představovat nový koncept bankovnictví, s nímž Air Bank přišla, a také zodpovídat dotazy. „Lidé mohou přijít, dát si něco dobrého a podívat se na naše pobočky a seznámit se s bankou. Všechny informace zveřejňujeme na našem facebooku,“ pozval k návštěvě Jakub Petřina. Facebookovské stránky slouží pro Air Bank jako vítaná zpětná vazba. „Využíváme jej velmi intenzivně, názory a zkušenosti klientů bereme velmi vážně a budeme tak činit i nadále,“ ujistil Rostislav Kocman.



Zneužívání systému na odpouštění poplatků se nebojíme, říká marketingový ředitel Air Bank Jakub Petřina

Kde?
A kde to je ten cudlik? NIKDE ho tam nevidim... dik ...
Diskutovat (1)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

15534100736

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2620
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,7020
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8330
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,5365
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,9990
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4050
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0774
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více