Zrušení sporožirového účtu – horor


03. 09. 2009  15:25     V.P.     komentáře (3)

Z osobních důvodů jsem se rozhodl zrušit svůj sporožirový účet u ČS. Předpokládal jsem, že zrušení, a to i díky Vašim iniciativám, je zdarma.





Zeptal jsem se na to úřednice, která mi to potvrdila. Jaké však bylo mé překvapení, když mi ve stejné větě ale sdělila, že budu muset uhradit Kč 109,-- za vedení účtu. Upozorňuji, že jsem účet rušil prvního září, a protože jsem neměl žádné platební karty, byl účet zrušen okamžitě. Když jsem argumentoval tím, že tato částka je v jejich sazebníku uvedena jako sazba za MĚSÍČNÍ vedení účtu úřednice mi sdělila, že můj účet vedli, a byť to bylo jen jeden JEDINÝ den Kč 109,-- za vedení účtu náleží!!! Částku jsem tedy zaplatil a zároveň se zeptal, zda-li zrušením sporožirového účtu nebude nějak ovlivněn můj majetkový účet s podílovými listy ČS, které jsem obsluhoval prostřednictvím služby Servis 24. Bylo mi sděleno, že majetkové účty jsou jiný produkt, který se sporožirovým účtem nemá v zásadě nic společného, takže v tomto směru se pro mě nic měnit nebude. Samozřejmě tomu tak nebylo. Když jsem se vrátil do kanceláře, otevřel jsem si Servis 24, kde již můj sporožirový účet pochopitelně nebyl, ale nebyl tam ani ten majetkový, o kterém jsem byl ubezpečován, že se s ním nic dít nebude. Byla tam pouze informace, že mi bylo přiděleno nové číslo majetkového účtu, které si ke svému Servisu 24 mohu přiřadit. Vtip byl v tom, že toto nové číslo nebylo nikde uvedeno. A začala anabáze. Na spořitelní „helpline“ mě celkem 3x přepojovali na různá pracoviště, až mi ten poslední, který snad do toho nejvíce viděl, rovnou řekl, že neví co s tím, a že to nové číslo budou SNAD mít na pobočce, kde jsem účet zrušil. Takže zpět na pobočku, kde jsem svůj problém vysvětlil a stalo se to, co již asi správně předpokládáte, nevěděli nic!! Začali se radit, nejdříve přede mnou, poté odešli někam do svého zázemí a asi po deseti minutách vyšli s tím, že bude potřeba založit nový Servis 24, tzv. Start. Když jsem se zeptal, zdali jeho prostřednictvím budu moci svůj majetkový účet tedy ovládat, bylo mi sděleno, že …ASI ANO !!!! ???? V rámci objektivity je třeba říci, že úředníci se chovali velmi korektně a bylo vidět, že je jim až trapně, že nemohou tuto situaci rychle a profesionálně vyřešit. Myslím, že chyba nebude ani tak v konkrétních úřednících jako spíše ve překombinovaném systému a zřejmě též nedostatku tréninku přepážkových pracovníků. Takže čekám na ten nový Servis 24 Start a na jeho funkcionalitu. Dovolím si o něm v pokračování tohoto příběhu informovat.


Zrušení sporožirového účtu – horor

RE:
Pokud Vám udělalo smlouvu na S24 start využíváte stejné údaje jako jste měl ke klasickému S24 pokud ...
Re: Špatné zprávy
Děkuji za zprávu, stále čekám na ten Servis 24 Start. Pokud je to tak, jak píšete, tak asi PL zruším...
Špatné zprávy
Nechci Vás roztrpčit, ale řešil jsem podobnou situaci vloni - rušil jsem sporožiro u ČS, ale podílov...
Diskutovat (3)