Banka Zuno v České republice zahajuje provoz kontaktních míst pro klienty. Fungují už na šesti místech, a to v Liberci, Plzni, Praze, v Českých Budějovicích a v Ostravě, kde se otevřely hned dvě. Lidé si na nich mohou například nechat poradit, jak v Zuno požádat o refinancování svých starých úvěrů v rámci právě zahájené kampaně.
Cílem je oslovit širší okruh lidí a nabídnout osobní kontakt s bankou těm, kteří primárně nevyužívají pro správu financí jen internet. V Zuno jde všechno zařídit online, ale některé služby už je možné vyřídit i osobně.
Na kontaktních místech může každý jednoduše zjistit, jak spolu se Zuno ušetřit i tisíce korun na staré půjčce. Stačí si přenést nevýhodný úvěr. Zájemci zde mohou také otevřít účet, podat žádost o půjčku nebo o jiné služby za asistence poradce, navíc mohou požádat o obnovu přístupů do internetového bankovnictví nebo získat zapomenuté klientské číslo.
„Chceme klientům ještě více usnadnit život a umožnit jim osobní kontakt s bankou prostřednictvím kontaktních míst. Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů, nebo chtějí osobní konzultaci," uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača.
Slogany na kampaň? Řekněme to na rovinu
Reklamní tým se v TV spotu ke kampani opět společně zamýšlí nad vhodnými slogany. Padají návrhy jako:
„Co můžeš ušetřit dnes, nenechávej na zítra. “Nejsem tak bohatá, abych nemohla šetřit“.
„Kdo nešetři s námi, šetří proti nám“.
„Kdo nešetří, neušetří“.
„A co kdybychom jim to raději řekli na rovinu: Refinancujte v Zuno a okamžitě ušetříte,“ zní konečně ten správný návrh.
Kampaň startuje 7. ledna a poběží do konce února, vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova a TV Prima, podpořen je bannery, PPC a Facebookem.
Kombinace internetu a osobní asistence
Zuno zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy. Ty kombinují online svět s offline distribucí finančních produktů. Zuno je stejně jako Chytrý Honza inovativní společnost se záměrem masivního růstu a expanze v roce 2016. Plán předpokládá otevření minimálně dvou desítek těchto kontaktních míst do konce roku.
Na Chytré adrese zákazníci vyřídí vše bez papírování, v neformálním prostředí připomínající spíše obývací pokoj než bankovní pobočku. Na každé z nich jsou k dispozici minimálně dva zaměstnanci.
"Za prvních šest měsíců fungování Chytrých adres se nám potvrdilo, že propojení online a offline světa funguje, pokud pobočky pojmeme skutečně moderně a nabídneme lidem příjemné a přátelské prostředí. Už v září jsme překonali první metu - tisícovku obsloužených klientů. Co lze sjednat na Chytré adrese, lze sjednat i online. Nicméně stále mnoho lidí upřednostňuje přímý kontakt s odborníkem. Zuno tuto naši vizi sdílí, a proto jsme si na spolupráci plácli,” říká výkonný ředitel společnosti Chytrý Honza Jiří Paták.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2820 | |
1 USD | 23,9010 | |
1 PLN | 5,8385 | |
1 GBP | 30,2280 | |
1 CHF | 27,1005 | |
100 HUF | 6,2050 | |
1 RON | 5,0798 |
Zprávy z devizového trhu
- Ceny výrobců v závěru roku zrychlily růst
17. 01. 2025 - Inflace, kam se podíváš
16. 01. 2025 - Koruna včera ztrácela, zbytek regionu sílil
15. 01. 2025 - Koruna oslabuje nad 25,20 EURCZK
14. 01. 2025 - Překvapivé zprávy z amerického trhu práce
13. 01. 2025 - Koruna posiluje pod 25,10 EURCZK
10. 01. 2025 - Americký dolar drží své zisky
09. 01. 2025