Partička opět improvizuje – o penzi vtipně a jinak v nové kampani Penzička
Kvarteto herců (Suchánek, Genzer, Sokol, Chmela), kteří svými improvizovanými skeči baví diváky populární TV show, se stalo aktéry nové kampaně s názvem Penzička. Vtipnými dialogy a s nadsázkou začínají dnes veřejnosti vysvětlovat nutnost mít vlastní spoření na penzi. Kampaň pro Penzijní fond České pojišťovny nese claim: „Penzička – Abyste ve stáří nemuseli improvizovat“.
Chceme lidem vtipnou formou vysvětlit, že na stáří je potřeba myslet předem. V nadsázce jsme poukázali na to, jak může člověk za pár let dopadnout, pokud si už dnes nebude spořit na důchod,“ vysvětlujeLibor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijního fondu České pojišťovny.
Penzijní fond České pojišťovny vsadil na popularitu televizního pořadu Partička založeného na vtipných improvizačních vystoupeních. Angažoval jeho hlavní protagonisty a vznikl tak koncept, jehož stěžejní myšlenkou je právě motiv improvizace: „Penzička“ – Abyste ve stáří nemuseli improvizovat. Čtveřice herců pro potřeby kampaně byla „postaršena“ do důchodového věku. „Právě v této fiktivní TV show musejí naši zestárlí komici v budoucnosti stále hrát, aby si vydělali na svůj důchod. A my jsme je při tom natočili…,“ odhaluje Libor Pergl.
Kampaň, jak se na stará kolena vyhnout tomu, abyste nemuseli improvizovat s nízkým státním důchodem, je dílem agentury Havas Worldwide Prague. Režijně se kampaně ujal Jakub Kohák, vizuály nafotil Tomáš Třeštík.
„Záměrně jsme kampani dali mírně provokativní formu, protože se jedná o téma, které by nikoho nemělo nechat chladným a netečným. Zatímco dosud se debata o penzijní reformě vedla spíš v akademickém duchu, Penzička zpracovává téma v rovině konkrétních osobních příběhů,“ dodává Pavel Friš, kreativní ředitel Havas Worldwide Prague.
. .Hlavním komunikačním kanálem kampaně budou TV spoty nasazené na stanicích Novy, Primy a na TV Barrandov. Podpoří je venkovní reklama a tištěná inzerce. V prostředí internetu kampaň počítá s on-line bannery, v průběhu podzimu s mikrowebem penzicka.cz, s Facebookem a YouTube. Koncept podpoří i prodej, obchodníci získají letáky, plakáty a další propagační předměty. Spojovacím článkem celé kampaně je motiv houpacího křesílka a logo PENZIČKA.CZ
Další články k tématu
Zprávy z devizového trhu
- Americká ekonomika zpomaluje, středem pozornosti zůstává inflace
26. 04. 2024 - Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024
Vinou spících peněz na neúročených účtech Češi od počátku roku přišli o
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1670 | |
1 USD | 23,4820 | |
1 PLN | 5,8250 | |
1 GBP | 29,3780 | |
1 CHF | 25,7300 | |
100 HUF | 6,4150 | |
1 RON | 5,0573 |