Finanční gramotnost

Finanční gramotnost

Poškozování spotřebitele. Obchodník může skončit i za mřížemi

Poškozování spotřebitele je jedním z častých deliktů, kterých se obchodníci, jako podnikatelé, dopouštějí na spotřebitelích. Podvádění, uvádění v omyl, poškozené zboží, nekvalitní služby. S tím vším se spotřebitelé setkávají při nákupu zboží a služeb nebo při jejich reklamacích.

19. 02. 2020

Kniha Patrika Nachera: Nedráždi hada bosou nohou, ať nemusíš plakat nad rozlitým mlékem

STŘEDEČNÍ SERIÁL - KNIHA KONEC FINANČNÍCH NEGRAMOTŮ V ČECHÁCH: Jak spolu souvisí přísloví - nedráždi hada bosou nohou, ať nemusíš plakat nad rozlitým mlékem? Hodně. ČTĚTE DÁLE!

19. 02. 2020

II. díl - Být spoludlužníkem či ručitelem může být značně obtěžující

První díl článku jsme vydali přesně před týdnem. Dozvěděli jsme se, že není dobré spoléhat se na smlouvu a ustanovení o vyvázání mezi spoludlužníky. Věc je nutné vždy řešit spolu s bankou. Spoludlužnictví či ručitelství a to tím spíše ve chvíli, kdy jste se zbavili maje

13. 02. 2020

dTest: Jak je to s rušením zájezdu při mimořádných situacích

Znepokojení zákazníků cestovních kanceláří v souvislosti se současným výskytem koronaviru v Číně a s jeho očekávatelným šířením v dalších oblastech vede k otázkám, jak je to s rušením zájezdů z tohoto nebo obdobného důvodu. V jakých situacích tedy může spotřebitel od sm

13. 02. 2020