V rámci letošního ročníku soutěže "Ideální banka 21. století" psali studenti práce na téma "proklientská banka". A v řadě textů se to jako zaklínadlem hemžilo jedním slovem - INOVACE. My jsme se proto rozhodli, že vám, našim čtenářům a klientům tuzemských bank, budeme ukazovat zajímavé příklady a směry bankovních inovací ve světě. Dnes zavítáme do Dánska, v tamní Jyske Bank totiž dobře vědí, jak na klienty...
Ti se totiž v jyske Bank mají jako v bavlnce. Majitelům Jyske Bank se totiž povedl unikátní přerod banky z uniformního, anonymního místa, kam "už zase musíte zajít", na přítelůksé, proklientské místo, "kde se rádi zastavíte, i když tam zrovna nic nepotřebujete". Nevěříte? Věřte!
.
.
Vše je maximálně transparentní, prostorné, jednoduché... Všechny pobočky jsou koncipovány jako moderní, světlé a otevřené prostory, v nichž se nikdo nemusí tlačit, nikdo nemusí nepohodlně čekat. Při obsluze sedí klienti vedle bankovních poradců - pokud jim to vyhovuje - a společně řeší cokoliv je třeba. Součástí bank jsou kávové bary, konferenční místnosti, které si můžete pronajmout, a nebo také herny pro děti. Buďte si jisti, že v této bance vás skutečně rádi uvidí...
OBRÁZKY:
Další články k tématu
Počet klientů, kteří změnili dodavatele elektřiny