Polská mBank chystá převratné změny. Dotknou se i bankovního domu v ČR?
13. 11. 2013 02:02
Michal Mošnička (Poplatkožrout.cz) / BP.com
komentáře (0)
Již v polovině letošního roku začaly prosakovat informace o chystané změně image mBank. Předpokládané uvedení novinek je plánováno až na první čtvrtletí roku 2014. Banka bude používat nové logo a výraznou změnou projde internetové bankovnictví. Důvodem ke změně loga je zejména fakt, že mateřská společnost pod tuto nejúspěšnější značku v Polsku převádí i podnikání dalších bank ze skupiny - BRE Bank a Multibank. Ty se do konce roku 2013 přejmenují na mBank. Co chystaná změna bude znamenat pro klienty, na to jsme získali odpověď v Polsku.
Do nové verze zakomponovali tvůrci několik převratných novinek – volba avataru, propojení bankovního profilu s profilem na Facebooku či možnost zaslat peníze bez znalosti čísla účtu příjemce - postačí telefonní číslo či Facebook. Adresát pak platbu pouze přijme a zadá číslo účtu, kam se mu mají prostředky převést.

Banka se správou financí, video chatem a především provázání banky s Facebookem
Pro klienty budou pravděpodobně nejzajímavější připravované změny v internetovém bankovnictví. Nová platforma internetového bankovnictví bude připravená pro celkem 4,2 milionu klientů, které banka obsluhuje v Polsku, Česku a na Slovensku. Podle vyjádření představitelů banky nabídne nový internetbanking uživatelům moderní design, správu osobních financí a video chat.
Do nové verze zakomponovali tvůrci několik převratných novinek – volba avataru, propojení bankovního profilu s profilem na Facebooku či možnost zaslat peníze bez znalosti čísla účtu příjemce - postačí telefonní číslo či Facebook. Adresát pak platbu pouze přijme a zadá číslo účtu, kam se mu mají prostředky převést.
Převody peněz v rámci Facebooku a nebo na telefonní číslo
Intuitivní ovládání účtu, převody, přehledy, kalendář
Nástroje pro řízení osobních financí
Uživatelský komfort bude velkou výhodou
Přehledná grafika usnadňuje klientům orientovat se ve svých financích a efektivně plánovat platby. Nadstandardní drobnosti v podobě kalendáře plateb (v kalendáři je možné posouvat platbami a tak nastavit jejich splatnost), velmi intuitivního vyhledávání informací, zobrazení plánovaných zůstatků na účtu či vytvoření seznamu příjemců pravidelných plateb jsou příjemným doplňkem nového internetového bankovnictví. A tak se mají klienti v Česku, kam nové bankovnictví z Polska určitě dorazí, na co těšit.Další články k tématu
Počet klientů, kteří změnili dodavatele elektřiny
34605