Polská mBank chystá převratné změny. Dotknou se i bankovního domu v ČR?


13. 11. 2013  02:02     Michal Mošnička (Poplatkožrout.cz) / BP.com     komentáře (0)

Podle prvotních prezentací, se kterými mateřská banka postupně seznamuje veřejnost, by inovované internetové bankovnictví mělo uživatelům přinést opravdu značně vysoký uživatelský komfort. mBank, jako první banka, propojuje moderní technologie (Facebook) se standardním bankovním prostředím.

Polská mBank chystá převratné změny. Dotknou se i bankovního domu v ČR?




Již v polovině letošního roku začaly prosakovat informace o chystané změně image mBank. Předpokládané uvedení novinek je plánováno až na první čtvrtletí roku 2014. Banka bude používat nové logo a výraznou změnou projde internetové bankovnictví. Důvodem ke změně loga je zejména fakt, že mateřská společnost pod tuto nejúspěšnější značku v Polsku převádí i podnikání dalších bank ze skupiny - BRE Bank a Multibank. Ty se do konce roku 2013 přejmenují na mBank. Co chystaná změna bude znamenat pro klienty, na to jsme získali odpověď v Polsku.

Banka se správou financí, video chatem a především provázání banky s Facebookem

Pro klienty budou pravděpodobně nejzajímavější připravované změny v internetovém bankovnictví. Nová platforma internetového bankovnictví bude připravená pro celkem 4,2 milionu klientů, které banka obsluhuje v Polsku, Česku a na Slovensku. Podle vyjádření představitelů banky nabídne nový internetbanking  uživatelům moderní design, správu osobních financí a video chat.

Do nové verze zakomponovali tvůrci několik převratných novinek – volba avataru, propojení bankovního profilu s profilem na Facebooku či možnost zaslat peníze bez znalosti čísla účtu příjemce - postačí telefonní číslo či Facebook. Adresát pak platbu pouze přijme a zadá číslo účtu, kam se mu mají prostředky převést.

Převody peněz v rámci Facebooku a nebo na telefonní číslo



Intuitivní ovládání účtu, převody, přehledy, kalendář


Nástroje pro řízení osobních financí



Uživatelský komfort bude velkou výhodou

Přehledná grafika usnadňuje klientům orientovat se ve svých financích a efektivně plánovat platby. Nadstandardní drobnosti v podobě kalendáře plateb (v kalendáři je možné posouvat platbami a tak nastavit jejich splatnost), velmi intuitivního vyhledávání informací, zobrazení plánovaných zůstatků na účtu či vytvoření seznamu příjemců pravidelných plateb jsou příjemným doplňkem nového internetového bankovnictví. A tak se mají klienti v Česku, kam nové bankovnictví z Polska určitě dorazí, na co těšit.


Polská mBank chystá převratné změny. Dotknou se i bankovního domu v ČR?

Diskutovat (0)