Sám si nastav, sám si opatři, ale bance zaplať?


04. 05. 2012  11:29     Jaroslav V.     komentáře (2)

Hovoří se o tom, že banky zvýhodňují jednání klientů, které jim snižuje náklady, jako třeba když si ovládáte vlastní účet přes internetové bankovnictví a nikoliv s asistencí zaměstnanců na pobočce, které musí banka platit. Přesto existují situace, kdy klienti platí i v prvním případě. Proč?





DOPIS KLIENTA:

Dobrý den,
.

sám jsem si změnil ve svém internetovém bankovnictví ČSOB limit při platbě kartou z 15 000,- na 10 000,-, a to z hlediska vyšší bezpečnosti. Nyní jsem zjistil, že jste mi za provedení této transakce odečetli 20,- Kč z mého účtu.

Mám prosím několik dotazů:

1. Potvrzovací SMS pro tuto změnu limitu účtuje operátor mě nebo vaší bance?

2. Zda se vám zdá proklientské a morální toto vůbec účtovat? Jaké náklady nese při tomto úkonu vaše banka?
.
Odkaz na vaše obchodní podmínky nepovažuji za odpověď a vývoj internetové bankovní aplikace, předpokládám, financujete z jiných zdrojů než z těchto poplatků.
.
.
Hezký den,
Jaroslav V.

REAKCE BANKY (P. Hávová, tisková mluvčí):

"Sms zpráva je nákladem banky, tu klient rozhodně neplatí. Poplatek je za dodatkovou službu - tzn. možnost změnit si limit přes internetové bankovnictví na žádost samotného klienta. Banka nese náklady za zřízení této funkcionality, resp. služby pro klienta."



Sám si nastav, sám si opatři, ale bance zaplať?

zmenil banku?
holt se nechal nachytat. Odesel uz, nasel lepsi alternativu? Za blbost se plati, a byt dele u CSOB...
Diskutovat (2)