ČS:
klientovi nefungoval správně produkt, banka mu proto odpustila poplatek
Taky se vám někdy stalo, že placená služba nefungovala, jak má? A dovolali jste se nápravy? Pravděpodobně jste uvažovali racionlně, takže jste to ani nezkoušeli řešit. Česká spořitelna však zaslouží pochvalu, poplatek za nefunkční internetbanking vrátila.
na bankovním trhu a vykazuje každoročně svůj zisk v miliardách korun, také zainventuje do posílení svého IT tak, aby již svým klientům (především dlouholetým s řádnou platební morálkou) neúčtovala neúnosné poplatky z hlediska členských zemí EU za služby, které jí řádně nefundují.
Naše firemní stanovisko je takové, že v měsíčním vyúčtování za 05/2011 nechce naše společnost hradit poplatek spojený se službou: servis 24. V ostatním případě si vyhrazujeme ČS Spořitelna a.s. zaslat náklady spojené s problémy s nefunkčním systémem, které naše společnost měla.
S přátelským pozdravem Václav B. ml., jednatel společnosti REAKCE BANKY: Dobrý den pane Bašus, velmi se Vám omlouvám za nefunkčnost internetového bankovnictví S24 pro Vaše účty. Vzhledem k tomu, že jste nemohl dnes provést dané platby, byl Vám na Vašich účtech odpuštěn poplatek za tuto službu, resp. u firemního účtu popl. za vedení účtu. S pozdravem Monika P. firemní poradce Č. S. ---- Včera mezi tím ČS rozhodla o tom, že odpoustí všem klientům, kteří využívají internetbanking poplatek 25 Kč: https://www.bankovnipoplatky.com/cs-za-problemy-s-internetovym-bankovnictvim-odpousti-25-korun--14407.html