ČS:
klientovi nefungoval správně produkt, banka mu proto odpustila poplatek


19. 05. 2011  03:43     Vrba     komentáře (0)

Taky se vám někdy stalo, že placená služba nefungovala, jak má? A dovolali jste se nápravy? Pravděpodobně jste uvažovali racionlně, takže jste to ani nezkoušeli řešit. Česká spořitelna však zaslouží pochvalu, poplatek za nefunkční internetbanking vrátila.





DOPIS KLIENTA:   Dobrý den, osobně si vážím Vašeho přístupu a věřím, že společnost jako je ČS Spořitelna a.s., která je dominantní

na bankovním trhu a vykazuje každoročně svůj zisk v miliardách korun, také zainventuje do posílení svého IT tak, aby již svým klientům (především dlouholetým s řádnou platební morálkou) neúčtovala neúnosné poplatky z hlediska členských zemí EU za služby, které jí řádně nefundují.

Naše firemní stanovisko je takové, že v měsíčním vyúčtování za 05/2011 nechce naše společnost hradit poplatek spojený se službou: servis 24. V ostatním případě si vyhrazujeme ČS Spořitelna a.s. zaslat náklady spojené s problémy s nefunkčním systémem, které naše společnost měla.

S přátelským pozdravem   Václav B. ml., jednatel společnosti     REAKCE BANKY:   Dobrý den pane Bašus,   velmi se Vám omlouvám za nefunkčnost internetového bankovnictví S24 pro Vaše účty. Vzhledem k tomu, že jste nemohl dnes provést dané platby, byl Vám na Vašich účtech odpuštěn poplatek za tuto službu, resp. u firemního účtu popl. za vedení účtu.   S pozdravem   Monika P. firemní poradce Č. S.   ---- Včera mezi tím ČS rozhodla o tom, že odpoustí všem klientům, kteří využívají internetbanking poplatek 25 Kč: https://www.bankovnipoplatky.com/cs-za-problemy-s-internetovym-bankovnictvim-odpousti-25-korun--14407.html


ČS: klientovi nefungoval správně produkt, banka mu proto odpustila poplatek

Diskutovat (0)