ČSOB chce propojovat své odborníky s klienty on-line. Prioritu má mobilní bankovnictví
ČSOB se prostřednictvím kampaně „Chraňme své blízké“ spojila s influencery na pomoc seniorům s online bankovnictvím
Skupina ČSOB spustila odklady splátek úvěrů podle nového zákona
Centrála ČSOB je nejekologičtější kancelářskou budovou v České republice
Dnešním dnem startuje kampaň na podporu ČSOB Duo Profitu Plus, která potrvá až do konce října. Tento produkt v sobě kombinuje investování do podílového fondu a zvýhodněný spořicí účet a k tomu dále nabízí úrazové pojištění na rok zdarma. Cílem kampaně je přilákat konzervativnější klienty, kteří zatím s investováním nemají příliš zkušeností.
„Klientům chceme ukázat, že začít investovat je jednoduché a vstup do světa investic jim zpříjemňujeme bonusovou, výrazně nadstandardní sazbou 1,3 % na spořicím účtu s garancí na jeden rok. Kampaň bude probíhat v televizi, na venkovních plochách a na internetu,“ říká Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB. V pobočkách budou rozmístěny plakáty a letáky. Pro obchodní značku Era Poštovní spořitelna opět využíváme motiv poštovních skřítků. Ve Finančních centrech a na České poště budou umístěny plakáty a letáky.
Hlavním hrdinou televizního spotu je sympaťák Kryštof. Je to snílek, který občas neudělá to nejchytřejší rozhodnutí, ale protože využil ČSOB Duo Profit Plus, má víc peněz, než míval. Závěrečný vtip spotu, ve kterém si Kryštof vede na vodítku medvídka mývala tak vychází z jednoduché slovní hříčky (míval/mýval). Méně jednoduché ale bylo natáčení se samotným mývalem. Roztomilé zvířátko mělo svojí hlavu a režisérské duo Wolberg nechtělo chlupatou hvězdu do ničeho nutit. Mýval zřejmě ocenil laskavý přístup štábu a nakonec všechny, včetně zástupců kreativní agentury DDB, která má scénář na svědomí, odměnil povedenou hereckou akcí.
Na konečný výsledek se můžete podívat zde.
Zaměření: soukromá retailová klientela
Termín: 5. 9. – 31. 10. 2016
Motto: „Každý může mít na účtu víc, než míval. Duo Profit Plus zhodnotí vaše úspory.“
Cílová skupina: klienti i neklienti ve věku 45 - 60 let, bonitnější s alespoň SŠ vzděláním, žijící ve městě, s vyššími zůstatky na běžných a spořicích účtech
Reklamní podpora: letáky, plakáty, TV spot, internet a venkovní plochy
Agentura: DDB
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1670 | |
1 USD | 23,4820 | |
1 PLN | 5,8250 | |
1 GBP | 29,3780 | |
1 CHF | 25,7300 | |
100 HUF | 6,4150 | |
1 RON | 5,0573 |
Zprávy z devizového trhu
- Americká ekonomika zpomaluje, středem pozornosti zůstává inflace
26. 04. 2024 - Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024