Komentované zprávy bank:
ČS láká na wifi, mBank s Velikonoční nabídkou
Komentované zprávy nejsou přesnými či seriózními zprávami o krocích bank a jejich náplni. Jedná se o odlehčený komentář a ironizování tiskových zpráv z bank, které jsou často strohé, vážné a banky se v nich rády nekriticky chválí. Reakce některých zástupců bank na naši novou rubriku svědčí o faktu, že výše uvedený smysl této rubriky zatím nepochopili.
Tento týden je plný pozitivních novinek. Čtěte!
POROVNEJTE SI BĚŽNÉ ÚČTY A KREDITNÍ KARTY!
mBank: Velikonoční nabídka mBank je ještě sladší, stávající i noví klienti dostanou při doporučení každý 600 Kč
Hody, hody doprovody... A zase ta mBank. mBank je stále aktivnější a aktivnější. Musíme jí za její aktivitu chválit. Její aktivita se už také postupně projevuje na zvyšujícím se hodnocení v našem klientském ratingu GEEN Vstřícná banka. Tentokrát se opět budeme motat okolo odměn za "dohození" klienta. Prostě Kecal v Česku funguje i po více než sto letech. Dohazujte, doporučujte, dostanete odměnu. U mBank to může být až 3000 korun za přivedení pěti nových klientů. Za jednoho klienta pak 600 korun na svůj účet u mBank.
Raiffeisenbank: RAIFFEISENBANK zlevnila hypotéky a nabízí bonus ve výši až 6.000 korun
Raiffeisenbank už jsme tu dlouho neměli. Opět tedy o sobě nechala slyšet a zabloudila do lovišť hypoték. Právě na výhodné hypotéky a související bonusy a výhody se dají nalákat mnozí bonitní klienti a to RB moc dobře ví. A co tedy banka nabízí? Slevu z úroku k hypotéce až 0,4 procenta, kdy teoreticky může konečná sazba činit i 1,4 procenta. Zda tomu tak skutečně a reálně je a kolika klientů se tato nízká sazba týkala nelze zjistit. Lákadlo to ale je zajímavé. Navíc klienti mohli využit bonus ve výši 6 000 korun k hypotéce, pokud si ji sjednali do konce měsíce května.
Česká spořitelna: Online s Českou spořitelnou: 80 % poboček má bezplatnou WiFi pro klienty
A máme tu zajímavého hosta. Českou spořitelnu. Nyní se přišla Spořka pochlubit svými WiFinami na svých pobočkách. Konkrétně se zdarma připojíte až na 80 procentech poboček této velké banky. Co to pro klienty znamená? Když budete muset čekat ve frontě na pobočkách, můžete si alespoň zpestřit čekání serfováním po internetu zdarma. Skvělý nápad jak zmírnit naštvání čekajících klientů. Tento nápad tak vyšel banku mnohem levněji, než posilovat personál, zrychlovat práci a organizaci apod.