Ten poplatek nemá chybu


15. 01. 2009  07:14     Petr C.     komentáře (8)

Na základě dotazu nám ČS sdělila, že se jim vrátil srpnový výpis a tak se bez upozornění banka rozhodla, že nám přestanou posílat další výpisy poštou a začala nám místo poštovného 9,50 Kč účtovat poplatek s názvem „za předání výpisu OP řady A (V.1/3)“ ve výši 45 Kč.





Za téměř vrchol dokonalosti považuji poslední vynález České spořitelny. V druhé polovině roku jsme zjistili, že nám nějak přestaly chodit výpisy ze Sporožira v papírové podobě a současně se nám na elektronickém výpisu Internetbankingu objevila nová položka 45 Kč. Na základě dotazu nám ČS sdělila, že se jim vrátil srpnový výpis (údajně nás asi doručovatel nenašel, přičemž na naši adresu všechno ostatní chodilo v srpnu normálně, včetně výpisu z jiného účtu ze spořitelny) a tak, že se přes jakékoli upozornění, rozhodli, že nám přestanou posílat další výpisy poštou a začali nám bez našeho souhlasu namísto poštovného 9,50 Kč účtovat poplatek s názvem „za předání výpisu OP řady A (V.1/3)“ ve výši 45 Kč. Telefonicky nám bylo sděleno, že nejsme jediní klienti, kterým se to stalo a že je to běžná praxe a zcela normální. Když jsem si přišel na pobočku ty nedoručené výpisy alespoň vyzvednout, tak jsem zjistil, že tam žádné naše výpisy vůbec nemají! Dokonce ani ten údajně vrácený srpnový! Paní na přepážce mi alespoň vytiskla z počítače poslední 3 výpisy, ty dřívější se jí nějak nepovedly, nebo co… ale jinak byla docela ochotná.   Takže poplatek ve výši 45 Kč / měsíc je za to, že banka nevystaví výpis a nepošle ho klientovi. Účtovat si 45 Kč za to, že vůbec nic neudělám je podle mého názoru docela zkušené. Takže milí klienti ČS, jestli vám přestaly chodit výpisy, tak vězte, že to pravděpodobně není náhoda a že to rozhodně není zadarmo!


Ten poplatek nemá chybu

Diskutovat (8)