Garantem ankety je Sdružení podnikatelů a živnostníků ČR (SPŽ ČR)

Hodnocení bankovních služeb v ČR

  1. Firma zadá obor či odvětví, ve kterém podniká, počet zaměstnanců a podíl zahraničního obchodu
  2. a pak uvede banku, u které si nechává zajišťovat finanční služby a kterou bude hodnotit.
  3. Firma ohodnotí svou banku podle kritérií na stupnici 1-10.

V případě zájmu poté firma konkrétně napíše a popíše návrhy na změny, které by nejvíce uvítala v oblasti bankovních služeb. Dostaneme tak jakousi míru spokojenosti se stávajícími službami a zároveň indikaci toho, kde mají dané banky největší slabiny. Vhodnou banku určíme pozitivním hodnocením, tedy jako tu s největší mírou spokojenosti. Tento postup by neměl vadit ani bankám, které tak dostanou zpětnou vazbu nálady ve společnosti o jejich službách, průzkum o spokojenosti svých klientů včetně údajů o chybách a možných zlepšeních. Anketa tedy přispěje i ke vzájemnému dialogu bankovních domů a klientů z řad malých a středních podniků a ke kultivaci vzájemného vztahu.

Ohodnoťte prosím, jak adekvátní se vám vzhledem k celkové úrovni nabízených služeb zdají následující položky na stupnici 1-10 (od nejhorších - 1 k nejlepším - 10).


Počet zaměstnanců *
Podíl zahraničních operací *
Kraj (kde má společnost sídlo) *
Velikost obce *
Banka (hlavní bankovní ústav, kde má společnost nejvíce aktivit): *
Odvětví (obor), kterému se společnost věnuje:

Úroveň poplatků
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Poplatek za vedení účtu
Poplatek za pohyby na účtu
Poplatek za platební kartu (včetně výběru z bankomatu)
Poplatek za příjem drobných mincí
Platby do a ze zahraničí (poplatky, rychlost, cena)
Poplatky za platby v ČR v cizí měně (zejména EUR)
Poplatky za trvalé příkazy, inkasa apod.
Poplatky za hotovostní operace
Poplatky za bezhotovostní operace
Internetové bankovnictví

Úroveň
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Úroveň internetových stránek (přehlednost, informace)
Kvalita internetového bankovnictví/homebankingu (zabezpečení, jednoduchost ovládání)
Nevyužíváme int. bankovnictví

Úroveň poskytování informací
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Informace o změně cen služeb (poplatky, úroky)
Informace o změně podmínek (obchodní a všeobecné podmínky, další dokumenty)
Jednání na pobočce (otevírací doba, ochota personálu)

Úroveň dalších služeb
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Úrokové sazby
Programy pro malé a střední podniky, pro živnostníky a jejich podmínky
Vyřizování půjček a úvěrů
Celkové hodnocení spokojenosti s bankou
Kolik v průměru měsíčně vydáte za veškeré bankovní poplatky v rámci jednoho bankovního účtu? (uveďte částku)
,- Kč
Vaše návrhy, kde je třeba zlepšit služby.
Opište kód *



Bankám jsme v roce 2021 na poplatcích již celkem zaplatili

35311952465

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

57


ČÍSLO TÝDNE 57 právě tolik procent Čechů nakupuje pravidelně na internetu. Je to o 18 procent více než v roce 2019, tedy před nástupem koronavirové krize. Zájem o internetové nakupování se bude zvyšovat i nadále.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,6640
Kurz USD Americký dolar 1 USD 22,7030
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,4495
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 30,2730
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 24,6095
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,9400
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,1849
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více