Životní situace:
Co když zlevněné zboží už na začátku akce není na prodejně k dostání?
Instituce pro tuto životní situaci
Česká obchodní inspekce
Kazuistika - vaše příběhy
Petr si nevědomky objednal inzerci přes telefon. Může ho to stát tisíce
22. díl - Kazuistika: Jak řešit zamítnutou reklamaci
Práva spotřebitelů pomáhá bránit mnoho nezávislých webů. Víme, které to jsou - I. díl
4. díl: Jak se Filip zodpovědně zadlužuje
1. díl: Co by měl Filip vědět o bankovních účtech
Pokud podnikatel nabízí zboží za akční cenu, měl by zajistit dostatečné množství zboží s ohledem na délku akce, povahu zboží, rozsah reklamy a výši slevy.
V opačném případě by vás totiž podnikatel pouze nalákal do prodejny na zboží, které již není dostupné, což by se dalo posoudit jako nekalá praktika (označovaná jako vábivá reklama).
Kde je to upraveno: Příloha č. 1 písm. d), § 24 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele