Prohlášení ČBA k anketě o Nejabsurdnější bankovní poplatek 2012


05. 03. 2013  14:01     BP.com     komentáře (0)

Jak jsme vás informovali v závěru minulého týdne a také v článku z dnešního dopoledne, v anketě o Nejabsurdnější bankovní poplatek 2012 zvítězilo zpoplatnění dotazu na zůstatek účtu přes bankomat. Česká bankovní asociace nám zaslala prohlášení, v němž komentuje výsledek ankety, respektive anketu jako takovou... Čtěte!

Prohlášení ČBA k anketě o Nejabsurdnější bankovní poplatek 2012




Upřímně, nejsme si v naší redakci úplně jisti, zda by se pod prohlášení podepsali všichni členové České bankovní asociace - zejména ty banky. které ukázaly, že "běžně zpoplatněné" služby lze nabízet spokojeným klientům bez poplatku, a to aniž by došlo k poklesu kvality služeb, k poklesu inovačních aktivit v bance nebo dokonce k poklesu bezpečnosti prostředků, které klienti těmto bankám svěřují.

JAN MATOUŠEK - NÁMĚSTEK VÝKONNÉHO ŘEDITELE ČBA

„Veřejné ankety jsou pro banky dobrým, ne však jediným zdrojem informací o postojích klientů k bankovním službám. Anketa o nejabsurdnějším poplatku se však zaměřuje na jediný aspekt služeb, a to cenový. Přitom je třeba zohledňovat i další hlediska, například rychlost, kvalitu a bezpečnost bankovních služeb, zavádění moderních technologií, provozování poboček a bankomatů, což vyžaduje náklady, které se logicky do ceny služeb promítají.“



Prohlášení ČBA k anketě o Nejabsurdnější bankovní poplatek 2012

Diskutovat (0)