Hypoteční banka představuje Virtuální pobočku – nový a moderní doplněk ke stávajícím prodejním kanálům
Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
Hypoteční banka, specialista na poskytování hypotečních úvěrů a jednička na českém hypotečním trhu, reaguje na sílící požadavky klientů komunikovat s bankou mimo klasickou otevírací dobu z pohodlí domova.
Nově otevřená Virtuální pobočka Hypoteční banky proto umožní klientům sjednat si virtuální schůzku s reálným bankéřem každý pracovní den od 17:00 do 21:00. Má za cíl šetřit klientům čas a sloužit jako doplňkový prodejní kanál ke stávajícím kamenným pobočkám a externím prodejcům. Využijí jí zejména klienti, kteří již jsou přes Internet zvyklí běžně komunikovat.
.„Bankovní služby se musí přizpůsobovat dynamicky se měnícím potřebám klientů, i proto byla Hypoteční banka vždy tahounem a inovátorem českého hypotečního trhu. V naší každodenní praxi se potvrzuje, že převážná většina zájemců o hypotéku si ji sjedná tradičním způsobem - na pobočce banky nebo přes svého finančního poradce. Současně však sílí skupina těch, kteří preferují částečné sjednání hypotéky po internetu. Těmto potřebám klientů jdeme virtuální pobočkou naproti,“ komentoval novinku Jan Sadil, generální ředitel Hypoteční banky.
.„Virtuální pobočka nenahrazuje naše stávající prodejní kanály. Předpokládáme, že ji nyní využije malé procento nových klientů, kteří jsou časově velmi vytíženi a zběhlí v komunikaci přes Internet. Externí partneři a kamenné obočky tak nadále zůstávají nejdůležitějším stavebním kamenem našeho úspěchu. Virtuální pobočka je další inovací a příspěvkem Hypoteční banky k modernizaci českého bankovního trhu v oblasti obsluhy klientů,“ vysvětluje Bohdan Suchánek, ředitel marketingové komunikace Hypoteční banky.
.Virtuální pobočka funguje velice jednoduše. Klient si přes stránky Hypoteční banky sjedná „virtuální“ schůzku s bankéřem podle svých časových možností. Tým speciálně vyškolených bankéřů je k dispozici každé odpoledne, ve všední dny až do 21:00. Každému klientovi po rezervaci termínu přijde emailová pozvánka na videokonferenci. Ta bsahuje unikátní link, přes který se klient přihlásí do video hovoru s bankéřem. Tato relace je zabezpečena a šifrována dle platných bankovních standardů.
.Klient v případě zájmu obdrží e-mailem nabídku hypotečního úvěru platnou 30 dní. Vyřízení hypotéky pak může dokončit plně online sjednáním Hypotéky po Webu, nebo může s e-mailovou nabídkou navštívit některou z poboček Hypoteční banky.
Hypoteční banka představuje Virtuální pobočku – nový a moderní doplněk ke stávajícím prodejním kanálům
Diskutovat (0)Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1650 | |
1 USD | 23,5310 | |
1 PLN | 5,8250 | |
1 GBP | 29,3845 | |
1 CHF | 25,7450 | |
100 HUF | 6,4150 | |
1 RON | 5,0561 |
Zprávy z devizového trhu
- Americká ekonomika zpomaluje, středem pozornosti zůstává inflace
26. 04. 2024 - Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024