Vrba:
Reklamní nabídky bank se od reality výrazně liší


21. 01. 2016  00:11     Miroslav Zeman     komentáře (0)

ČTVRTEČNÍ SERIÁL - VRBA: Čtenář a současně klient banky si stěžuje, že banky lákají klienty svou reklamou na nerealisticky výhodné podmínky a po návštěvě banky je pak klient akorát zklamaný. Co na to tato banka odpovídá? ČTĚTE DÁLE!

Vrba: Reklamní nabídky bank se od reality výrazně liší




I dle průzkumů, který si provádí náš server vyplývá, že reklmní či propagační nabídky bank se liší od reálné nabídky konkrétním klientům. Není přitom pouze pravidlem, že výsledná reálná nabídka banky musí být horší než podmínky nabízené v propagačních materiálech. V mnoha případech jsme zjistili, že klient dostal dokonce nabídku lepší, než banka původně propagovala. Jedná se o individuální problém a je zřejmé, že banky vždy klienty informují o tom, že výsledná nabídka může být od té reklamní odlišná. Jde spíše o to, jak moc to která konkrétní banka zdůrazní.

POROVNEJTE SI NABÍDKU BĚŽNÝCH ÚČTŮ A KREDITNÍCH KARET!

Stížnost klienta:

Dobrý den,

rád bych se podělil s nemilou zkušeností s GE Money. Na jejich stránkách jsem se nechal zlákat snížením úrokových sazeb u úvěrů. Na internetové kalkulačce jsem si, dle mých požadavků, spočítal úsporu na splátce, úrok i RPSN. Nabídka byla pro mne zajímavá, tak jsem uvažoval o konsolidaci starého úvěru.

Po vyplnění kalkulačky jsem kliknul na žádost o konsolidaci. Po vyplnění všech osobních údajů mi byl úvěr schválen s radikálně odlišným úrokem, RPSN i měsíční splátkou. Byl to šok !

Samozřejmě jsem takovou nevýhodnou nabídku odmítnul a informoval přes moje internetové bankovnictví GE Money.

Nechápu tak neprůhledné podmínky a následné tlačení klienta k návštěvě pobočky, aby tam doslova "žebral" o nižší úrok, který se zdaleka nebude blížit původní nabídce.

Reakce banky:

"Dobrý den,

splátky a úrokové sazby uvedené na našich webových stránkách jsou pouze orientační a od výsledných schválených se mohou lišit.  O tomto klienty na našich webových stránkách informujeme.

Sazby v kalkulačce odpovídají ideálnímu profilu klienta (což je např. nízká úvěrová angažovanost, stabilní a dostatečný měsíční příjem apod.) a zohledňují aktuální situaci na trhu. Výsledná sazba v online žádosti klienty je již individuální a zohledňuje klientovu konkrétní situaci a rizikový profil, a tudíž se může lišit", říká zástupce banky.

ŽNOSTI KLIENTŮ A REAKCE BANK NALEZNETE V NAŠÍ SEKCI VRBA ZDE!



Vrba: Reklamní nabídky bank se od reality výrazně liší

Diskutovat (0)


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více