95. díl - Ideální banka 21. století:
Ideální banka má mít férové jednání


04. 01. 2016  00:31     Miroslav Zeman     komentáře (0)

PONDĚLNÍ A PÁTEČNÍ SERIÁL - IDEÁLNÍ BANKA 21. STOLETÍ: Soutěže studentů středních a vysokých škol za rok 2014 již byla vyhodnocena a byly předány ceny, my však pokračujeme v představování soutěžních prací studentů. Nikola Tomášková vidí ideální banku především jaké férového partnera svých klientů.

95. díl - Ideální banka 21. století: Ideální banka má mít férové jednání




Nikola Tomášková je studentkou střední školy SOŠS Kavčí Hory Praha. Ve své práci popisuje praktické stránky, které by měla ideální banka budoucnosti splňovat. Hlavním smyslem textové soutěžní práce Nikol je pak konstatování, že banka by měla být férovým partnerem svých klientů. Klienti nesmí považovat banku za něco výjimečného či nadřazeného, ale za stejně hodnotného partnera. Mezi požadavky na ideální banku nechybí kvalitní pobočky, rozšířená otevírací doba, nebo bezplatné vybíraní peněz z bankomatu. Práce vynesla Nikole Tomáškové 96. místo z celkových 172 soutěžních prací.

Seznamte se s prací Nikol Tomáškové níže::

Ideální banka v roce 2020 by měla mít pobočky snadno dostupné všem. Velikost pobočky by měla být připravena na větší množství příchozích klientů, aby zbytečně nečekali ve frontě. Samozřejmostí je pořadník, který zaručí, že nikdo nebude předbíhat.

Chování bankéřů by mělo být příjemné, vstřícné a neměli by nabízet žádné služby s absurdními poplatky. Wi-Fi bez nutnosti hesla by v prostoru banky taktéž měla být samozřejmostí, pokud by se přeci jen stalo, že v pobočce budou muset klienti čekat - takto se jim zkrátí chvíle nepříjemného čekání.

Uvnitř by měl být dětský koutek pro klienty s dětmi.

Rozhodně by měla mít prodlouženou pracovní dobu.

Zaměstnanci banky mají zakázáno klientům nabízet půjčky s nesmyslným úrokem a obzvlášť nesmí vnucovat placené služby lidem, u kterých ví, že nejsou schopny tyto služby teď i v budoucnu poplatit.

Měla by mít 24 hodinovou telefonní poradnu.

Její stránky internetového bankovnictví by měly být přehledné, srozumitelné (včetně kolonky s vysvětlivkami) a s bezproblémovou možností internetové platby, která by byla pojištěna ochranným opatřením, kdyby někdo chtěl náš účet zneužít.

Internetové bankovnictví by mělo mít svou aplikaci i pro mobilní telefony

Výběr peněz z bankomatů by měl být bezplatný, bankomaty by měly být rozmístěny po celé republice a měly by mít možnost tisku bankovek i v jiných měnách, než v českých.

Kreditní karty by měly být bezkontaktní, ale každý pátý nákup by měl pro případ zcizení požadovat pin. Měla by tu být možnost klienta, aby si sám určil vzhled své karty.

Takto si představuji ideální banku.

INFORMACE O SOUTĚŽI A PROJEKTU IDEÁLNÍ BANKA 21. STOLETÍ V ROCE 2015 NALEZNETE ZDE!

Maskot OFFICIAL



95. díl - Ideální banka 21. století: Ideální banka má mít férové jednání

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

16640554752

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,1670
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,4820
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8250
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,3780
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,7300
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4150
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0573
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více