Home Credit vrací během Bezva dnů všechny úroky


19. 08. 2010  15:12     Eva Řimnáčová     komentáře (0)

Home Credit, specialista na spotřebitelské financování, zve lidi do obchodů.





Startuje akci nazvanou Bezva dny, kdy mohou lidé nakupovat na splátky a získat zpět peníze, které by přeplatili na úrocích. Bezva dny doprovází televizní, letáková a online kampaň, jejímž hlavním sloganem je věta „Vrátíme vám všechny úroky!“. Zákazníci budou mít Bezva dny až do 5. září. Nakupovat mohou ve více než 1700 kamenných prodejnách po celé republice, zapojeno je i téměř 600 e-shopů. „Ochota lidí nakupovat v období hospodářské krize klesla, lidé šetří víc než v minulosti. Kampaní Bezva dny je chceme přivést do obchodů. Nakupovat na splátky s Home Creditem mohou bez obav, protože všechny zaplacené úroky dostanou zpátky. Jedinou podmínkou je řádné splácení úvěru,“ uvádí Erich Čomor, generální ředitel Home Creditu.      Do akce Bezva dny se zapojí více než 1700 prodejen s rozličným sortimentem – elektro, moderní technologie, nábytek, zahradnické potřeby, ale třeba i plastová okna nebo rybářské potřeby. Bezva dny budou probíhat nejen ve velkých nákupních řetězcích jako je Tesco, Baumax, Asko Nábytek, Kika nebo Mountfield, ale i u stovek  menších regionálních prodejců, jakými jsou například Proton, Euronics nebo Fast. K akci se připojí i internetové obchody – vracení úroků se týká i nákupů na splátky ve stovkách e-shopů. Vybrané zboží může zákazník financovat dvěma typy úvěrů – jeden s akontací na 10 měsíců a druhý bez akontace na 11 měsíců. „Pokud klient svůj úvěr bez problémů splatí, vrátíme mu všechny úroky na kreditní kartu, kterou od nás dostane. Pak už je jenom na něm, jak s penězi naloží,“ přibližuje Jan Oplatek, produktový manažer Home Creditu.  Tak velkou propagaci splátkového prodeje Home Credit nedělal už pět let. „K nákupům na splátky se intenzivněji vracíme po období, kdy jsme se soustředili na vývoj nových úvěrových produktů, jako jsou například hotovostní půjčky nebo kreditní karty,“ říká marketingový ředitel Home Creditu Jakub Petřina. Dodává, že potenciál úvěrů u obchodníků je stále vysoký, protože konzervativní zákazníci u klasických splátek zůstávají. Kampaň Bezva dny v první fázi propaguje nákupy na splátky, po splacení úvěru zase motivuje klienty k používání kreditní karty. Obchodní akci podpoří i reklama v televizi, v níž upozorňuje hospodyňku na vracení úroků muž s megafonem vylézající z kuchyňského dřezu. Její produkci zajišťovala agentura Mather Communications. O webovou kampaň na stránkách www.bezvadny.cz  a na Facebooku se podělily agentury H1.cz a Ewing PR, produkci obstarala FG Forrest. Odkaz na Bezva dny najdou zákazníci i v letácích obchodních partnerů.


Home Credit vrací během Bezva dnů všechny úroky

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

16614242784

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,1670
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,4820
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8250
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,3780
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,7300
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4150
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0573
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více