Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
Hypoteční banka, největší poskytovatel hypotečních úvěrů na českém trhu, představuje v reklamní kampani své hlavní konkurenční výhody – rychlost a specializaci.
„Specializace a rychlost jsou atributy pro Hypoteční banku jedinečné a dlouhodobě udržitelné. Zatímco úrokové sazby či parametry produktů se mohou měnitze dne na den, specializace a rychlost jsou nadčasové hodnoty, které mají při výběru bankyznačný význam, a to nejen pro klienty, ale i pro externí obchodní partnery“, zdůvodňuje hlavní komunikační linku kampaně Bohdan Suchánek, ředitel marketingové komunikace Hypoteční banky.
Nekomplikované příběhy specializace a rychlosti Hypoteční banky ilustrované krátkými příběhy z říše zvířat se od 3. října objevujív televizním prostoru prostřednictvím 15-ti vteřinových spotů. Vedle celoplošných televizních stanic jsou nasazeny i ve vybraných digitálních a kabelových kanálech.Adaptace příběhů specializace a rychlosti se objevuje i v rádiu, venkovních formátech a v tisku. Na internetu jde Hypoteční banka ještě dál a zvířecí říší zavedla do zdánlivě nesourodého prostředí řeckých her. Výsledkem bude od 10. října série bannerových a interaktivních formátů, které vedle specializace a rychlosti Hypoteční banky představují i reálné on-line způsoby sjednání hypotečního úvěru. Zájemci o financování bydlení mohou využít Hypotéku po webu nebo navštívit Virtuální pobočku Hypoteční banky, získat informace nebo rovnou sjednat hypotéku.Na přípravě kampaně se podílel agenturní tým Hypoteční banky – reklamní agentura Rust, Klemperer, internetová agentura Media Factory a mediální agentura MindShare. Kampaň potrvá do poloviny listopadu a Hypoteční banku představí takovou, jaká skutečně je - specializovanoua rychlou. Televizní spoty mimo jiné směřují zájemce o financování bydlení na pobočky Hypoteční banky, k externím partnerům nebo k přímé obsluze prostřednictvím internetu.
Hypoteční banka se specializuje na hypoteční financování bydlení. Je jedničkou na hypotečním trhu a z pohledu výše bilanční sumy šestou největší bankou v ČR. Za dobu své existence představila řadu produktových a procesních inovací, které zjednodušují přístup k hypotékám a novému bydlení. V dubnu letošního roku uvedla na trh HB INDEX – unikátní přehled vývoje cen nemovitostí. V září 2011 otevřela Virtuální pobočku.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1670 | |
1 USD | 23,4820 | |
1 PLN | 5,8250 | |
1 GBP | 29,3780 | |
1 CHF | 25,7300 | |
100 HUF | 6,4150 | |
1 RON | 5,0573 |
Zprávy z devizového trhu
- Americká ekonomika zpomaluje, středem pozornosti zůstává inflace
26. 04. 2024 - Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024