Tesco Finanční služby představují Rychlou půjčku na kartu. Vyřídíte ji do půl hodiny
TÝDENNÍ SPECIÁL - JAK NA ÚVĚRY: Čím se řídit při volbě úvěru. Reklama ne, porovnání ano
TÝDENNÍ SPECIÁL - JAK NA ÚVĚRY: Jak porovnávat úvěry na internetu? Přehled webů porovnávačů
JAK NA ÚVĚRY: Jak vybrat nejlepší úvěr? Musíte vědět na co ho chcete
2. díl: Jak má správně Filip vybírat úvěr
Tesco Finanční služby spouští nový produkt – Rychlou půjčku na kartu, kterou můžete mít do půl hodiny. Tento typ úvěru nově vyřídíte nejen na stáncích Tesco Finanční služby, ale také přímo na informacích v prodejnách Tesco, kde si můžete vyzvednout úvěrovou kartu a finance ihned využít. Novinku představují v kampani produkty, které jsou v řetězci Tesco běžně dostupné. Hlavními ambasadory marketingové komunikace jsou jablka a avokádo.
Rychlá půjčka na kartu funguje na platformě revolvingového úvěru. Zákazník může splacenou sumu znovu využívat a nemusí opětovně procházet procesem spisovaní nové smlouvy. Peníze má na kartě stále po ruce. Jsou mu k dispozici při nákupech v kamenných prodejnách, na internetu anebo si částku může převést na svůj účet či vybrat z bankomatu. Při splácení stačí platit minimální měsíční splátku. Ale zákazník může splácet i víc, klidně celou dlužnou částku najednou.
Půjčku si zákazník může vyřídit po telefonu a smlouvu podepsat třeba přímo na informacích v prodejnách Tesco. V tomto případě dostane kartu ihned a je jen na něm, jak peníze využije. „Našim cílem je, aby tento nový produkt byl co nejvíce dostupný, proto rozšiřujeme počet míst, kde si můžou klienti rychlou půjčku vyzvednout. Aktuálně je v Česku 89 prodejen, kde jsme klientům k dispozici, ať už na stáncích Tesco Finančních služeb, které obsluhuje náš obchodní partner Home Credit, nebo na Informacích v Tesco,“ uvádí Markéta Koptišová Mocová, manažerka Tesco Finanční služby ČR.
Mezi hlavní výhody nového produktu patří jeho okamžitá dostupnost. Klienti si rychlou půjčku na kartu mohou vyřídit i online. Za vyřízení, vedení ani doplacení nejsou žádné poplatky navíc.
Na nový produkt je navázaná televizní kampaň. Ústředními postavami reklamních spotů jsou jablka a avokádo. „Pokračujeme v úspěšném konceptu zaměřeném na ovoce, zeleninu a další produkty, které jsou běžně dostupné v prodejnách Tesco. Tyto produkty v reklamě ožívají a oslovují zákazníky výhodami půjčky.“ dodává Aneta Frausová, brand manažerka společnosti Home Credit, která je poskytovatelem Tesco Finančních služeb. Cílem konceptu je celkové sjednocení komunikace, zábavné představení benefitů nabízených finančních produktů a v neposlední řadě zvýšení povědomí o značce.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1530 | |
1 USD | 23,4390 | |
1 PLN | 5,8215 | |
1 GBP | 29,3325 | |
1 CHF | 25,6725 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0539 |
Zprávy z devizového trhu
- Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024