Vstřícná banka:
Dejte Hello Bank své vysvědčení - II. čtvrtletí 2018
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Filip Zavřel z Air Bank: Budeme se orientovat na rozšiřování služeb v mobilech
NOMINACE: Řekněte bankám, které poplatky se vám nelíbí
Jak nejlépe vybrat banku? Poradí vám server www.VstricnaBanka.cz
HELLO BANK! MYSLÍ NA KLIENTY,
A TO I V NOVÉ MARKETINGOVÉ KAMPANI
Hello bank!, nová digitální banka na českém trhu, spustila před Vánoci první velkou marketingovou kampaň, kterou se jako zlatá nit vine lidský přístup ke klientům. Hlavní motto kampaně zní: “Konečně banka, která myslí na lidi. Hello bank!”. A tento slogan se promítá vcelku netradičně i do celého komunikačního konceptu. Protože co dělá člověk, na kterého někdo myslí? No přece škytá! Hello bank! tak jednoduše vzkazuje svým současným i budoucím klientům, že ji zajímají. A navíc produkty i služby tu vymýšleli společně s nimi. Škyt.
TUTO BANKU MŮŽETE OHODNOTIT PŘÍMO ZDE!
Libi se mi prirozenost. Skytani je super napad. A je videt, ze se snazi tu lidskost propisovat, kdyz jsem sla kolem jejich pobocky na Andelu, nakoukla jsem. A neni zada strnula klasicka bankovni misto, kde se musi lide citit prijemne. Drzkm jim palce, at tomu opravdu doatoji a lidem se u ni libi.
____________________________________________________________
Reklama je fajn, vtipna. Fajn, jestli je tu nova normalni banka!
____________________________________________________________
Tahle banka chce být už od začátku asi hrozně vtipná. Fajn. Až budu zase někdy škytat vzpomenu si na Hello bank a na to, že bych si mohl u ní vzít půjčku. Dokud si totiž u ní půjčku nevyřídím a nesjednám, škytat nepřestanu. No nevím jestli je fér, když banka pro získávání klientů a prodej svých produktů používá takto brutálních prostředků, jako škytání. Ale třeba to na klienty opravdu zabere.
Další články k tématu
Vstřícná banka
Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více