Zlevňovač zatočí s drahými úvěry. Zonky spouští online nástroj na refinancování.
TÝDENNÍ SPECIÁL - JAK NA ÚVĚRY: Čím se řídit při volbě úvěru. Reklama ne, porovnání ano
TÝDENNÍ SPECIÁL - JAK NA ÚVĚRY: Jak porovnávat úvěry na internetu? Přehled webů porovnávačů
JAK NA ÚVĚRY: Jak vybrat nejlepší úvěr? Musíte vědět na co ho chcete
2. díl: Jak má správně Filip vybírat úvěr
Online služba Zonky, která loni do Česka přinesla fenomén půjček od lidí, spustila Zlevňovač - jednoduchý online nástroj na refinancování, konsolidaci a především zlevnění nevýhodných půjček, kontokorentů a kreditek. Aplikaci představí tematická reklamní kampaň se sloganem “Každá koruna se počítá”.
Zatímco hrdinka předchozího TV spotu Magda potřebovala půjčit na karavan, paní Ema se chce zbavit předražených úvěrů. A jednotliví investoři opět vysvětlují, proč jí s tím pomůžou. Kampaň se objeví nejen v televizi, na billboardech nebo v PR ale využije i online marketing a přímý kontakt s lidmi v obchodních centrech.
Proč se Zonky zaměřilo právě na speciální nástroj na refinancování? “Protože vidíme, že na zlevnění starých dluhů jde až 40 % všech půjček na Zonky. Je to největší část v koláči důvodů, proč si lidé od lidí půjčují. Celkem je to přes 135 milionů,” vysvětluje šéf marketingu Zonky Jan Škrabánek. “Česko je ještě pořád ostrov vysokých úroků. A to nás štve. Skoro všude kolem jsou půjčené peníze levnější. I v Německu přijdou zhruba na polovinu. A zatímco sazby úvěrů se už podařilo kapku srazit, kreditky se drží v průměru okolo 20 procent. Proto jsme vymysleli Zlevňovač,” říká k pozadí projektu.
Zlevňovač funguje online, jeho využití je zadarmo a kdokoli si může klidně doma od kafe vyzkoušet, kolik by díky refinancování na Zonky ušetřil. Aplikace je intuitivní a dokáže spočítat úsporu i z několika úvěrů, kontokorentů nebo kreditek naráz. Ve výpočtech vychází Zlevňovač z dosavadních bohatých zkušeností Zonky s refinancováním drahých bankovních úvěrů v řádu stamilionů, takže ačkoli finální úsporu musí samozřejmě potvrdit Zonky po reálné poptávce, už odhad ze Zlevňovače bude hodně realistický. Úplně běžně se jedná o úspory v řádu tisíců až desetitisíců za rok.
Za spotem stojí Creative Brands, vlastní reklamní agentura Creative Docku, z jehož startupové stáje Zonky pochází. Kampaňový tým vede marketingový šéf Zonky Škrabánek, TV reklamu pod strategickým vedením Roberta Janči režíroval Ben Tuček. Spot poběží v tradičních televizních kanálech do konce roku 2016.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1550 | |
1 USD | 23,4670 | |
1 PLN | 5,8270 | |
1 GBP | 29,3610 | |
1 CHF | 25,6875 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0552 |
Zprávy z devizového trhu
- Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024