Zlínský kraj a čekací doba na pobočkách – méně spokojených, více nespokojených


21. 05. 2014  01:44     BP.com     komentáře (0)

V naší analýze originálních datových souborů z projektu „Kliente, oznámkuj svoji banku“ se v těchto týdnech věnujeme analýze otázky zabývající se čekací dobou na obchodních místech a nabízenými službami v době čekání…  Dnes pokračování analýzy ve Zlínském kraji.

Zlínský kraj a čekací doba na pobočkách – méně spokojených, více nespokojených




Čekání je únavné. Vždy a všude. Stání ve frontě na bankovní pobočce není výjimkou, právě naopak. Vzhledem k otevírací době většiny bank, která se překrývá se standardní pracovní dobou, mají téměř všichni bankovní klienti při návštěvě pobočky jedno společné – chvátají. Proto jsme se v další otázce projektu „Kliente, oznámkuj svoji banku“ zaměřili právě na problematiku „doba čekání na pobočce a služba v době čekání“, kterou mohli klienti známkovat jako ve škole – od jedničky do pětky.

Čím kratší doba na pobočce, tím lepší známka. Čím lepší servis během čekání (lavičky či židle, tiskoviny ke čtení, voda či káva, zábava pro děti…), tím lepší známka.

.

PORADNA – ZEPTEJTE SE BANKOVNÍ EXPERTKY NA COKOLIV

.

Zlínský kraj je na tom ve srovnání se zbytkem republiky hůře. Proč? Známku výborně udělilo obchodním místům pouze 20,9 procenta respondentů, o více než dva procentní body méně než ve zbytku republiky. Naopak nelichotivých známek nedostatečně padlo o sedm desetin procentního bodu více než ve zbytku republiky, známek dostatečně pak o pět desetin procentního bodu více. Mírně lepší hodnocení je zaznamenáno při mírně vyšším podílu známek chvalitebně (jeden procentní bod)…

Kompletní srovnání odpovědí je zaznamenáno v tabulce níže.

TABULKA: Čas strávený na pobočce – Zlínský kraj

Hodnocení

Zlínský kraj

ČR jako CELEK

Počet

Podíl na celku

Známka 1 - Výborně

285

20,9%

23,2%

Známka 2 - Chvalitebně

447

32,8%

31,8%

Známka 3 - Dobře

300

22,0%

21,4%

Známka 4 - Dostatečně

180

13,2%

12,7%

Známka 5 - Nedostatečně

145

10,6%

9,9%

Nevyplněno

6

0,4%

1,1%

Celkem

1363

100%

100,0%

Zdroj: www.bankovnipoplatky.com



Zlínský kraj a čekací doba na pobočkách – méně spokojených, více nespokojených

Diskutovat (0)